Amzzie

Alla inlägg under juni 2011

(:

Av Amanda - 25 juni 2011 20:25

Hejhej !

Orkar inte blogga,.. ):

Tagit MASSA söa kort på deras, (mina kusiners) kattungar, Cissi & Saga ! Så grymt gulliga, busiga & gosiga ! Antagligen laddar jag upp dem imon.. (; Kort från midsommar oxåå.

Puss & KRam babies !

//Amandiih

Av Amanda - 24 juni 2011 21:35

Tjena! (;Mobilbloggar som sagt (; tittar lite på tv just nu. Haft en grym midsommar, hoppas ni oxå haft d! Lite sent inlägg, srry,,. Kanske inte blir så bra update. Men d blir ju så på sommaren, men på måndag & tisdag ska jag på sommarresa som varje år, med farmor, leif, nicke,lena,elin & nils. (: Men vi ska iaf sova över här hos Nicke, Lena, Elin & Nils (: Mina kusiner (; De har ju grymt söta kattungar ! Mums, säger jag bara (; Jag venne vad jag ska skriva längre. Hoppas ni uppskattar inlägget. Som sagt blire inte super update... Kanske ett inlägg imon, skriver ju från mammis mobil (; Men ni får ha d super sötnosar! förresten var jag på bio igår (; hahahahh blir la bättre inlägg när jag har data, xd puss, puss, love yaah! <3/Amandääh <3

(:

Av Amanda - 23 juni 2011 01:13

Okeyy, akn berätta, elr nääe, elr joo, er näee?

Jag venne,..

Okeyy, jag titta på min statistik & brast ut att jag  bara haft en unik besökare :ooo

Men sen kom vi (JAG, ÍNTE elin!) att d var torsdag (; Men Elin fatta aldrig d, & jaa, ni fattar säkert inte men ni skulle vart mää, men iaf, puss & gonatt ! <3

//MrsAmandiih

Av Amanda - 23 juni 2011 01:09

AHahahahah !

Jag & ELin ä verkligen dumma i huvudet, kan inte sluta skratta åt d (;

/amanda

Av Amanda - 23 juni 2011 01:02

Hejhej (:

Kom hem från Lisse ca 20.45 tror jag, srry orka inte blogga. Käka lite & sen har jag & Elin suttit & spelat The Sims 2 enda t nuu ^^ AHahha, men imon blire bioooo..

Ska blogga för er om vad som hänt & vad JAG har VUNNIT  (;

Puss på er alla! Nu ska vi snart gå & lägga oss <3

//Amandääh

(;

Av Amanda - 22 juni 2011 11:39

Hejhej !

Nu stiiicker jag & Elin till Lisse igen.

Bad update, I know, men så äre ibland ! (:


Puss, puss !


/amzzie

Av Amanda - 22 juni 2011 00:08

Hej, hemma nuu, ligger i min säng för ska soooooova. :D

Bloggaer mer ngn annan dag

natti, natti (y'

/amandiih

Av Amanda - 21 juni 2011 10:07

Dagnes;


outfit;

adidaströja - adidasaffär

jeggings - somewhere again....

STRUMPOR!


smink;

puder

concealer

mascara

kajal (;


humör;

glaaaaad, men lite trött (;


göra;

LISSE hela daaaan !


Puss från mig (;


/amanda

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards