Amzzie

Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda - 31 maj 2011 17:01

Halluuu (:

Ligger i min säng nyduschad (: Älskar that feeling lixom  (; BLoggar för er, musik ä på, kikar runt på internet & en massa bloggs (:     Vaaa på Liseberg yesterdayyy (:

Va helt jaevla awesome kuul (:   Kom dit,    träffa Isabell, Setina, Sara & Andrietta (: Jag, Affe & KAjsa va där dåå. Sen åkte alla balder förutom Isabell (; Hon vänta på en kompis (: Såhär balder va lite uppvärmning... (: Så himla gooo asså (;   Sen gick vi till AtmosFear, vaa nervös tyyp (; Jag hade lixom trott att själva grejjen åkte 90m upp i luften släppte helt & sen 10m under marken, visst d var 10m under marken men,  den bromsa in.. (; Så den var ikke ett dugg läskig ÖVERHUVUDTAGET! (:   Vi åkte Lisebergsbanan åxå (: HAde så sjukt kul (: Men vann inget igår heller. Fattar inte vf? Skitsamma, gick t Danny, stod typ låååångt fram (:  Det var typ bra, nää men mer bra (:   Orkar inte berätta om det määäär. (:


idooou dåå; skolan, chill :)   Tittat mkt på film & spelatr film. Inte så märkvärdigt ;P   Tog sälskap med Timothy, Putte & Benne hem (; Nuu ä jag här igen . ^^   

Typ puss & kram,

AMANDÄÄHHHHH' (L)

Av Amanda - 31 maj 2011 15:34

Hallu..,  snart bär det in i duschen.. (:

Tänkte ni skulle få ett videoinlägg, men tror inte det går & filma på systemen, ena digitalkameran, no battery... & min digitalkamera hittar jag inte x]   Men ska gå & duscha nuu, sen tror jag att jag ska sola en stund...  (: See yahhh! <3

/amandiih

Av Amanda - 30 maj 2011 16:32

Om ca 1 timme sticker jag & KAsja t lisse (: Käkar nu så har ni tur blir det ett inlägg t innan  i sticker, har ni även lite mer tur så hänger kameran mää, men blir nog min digitalkamera    (;  <3


/amanda & kajsa  (:

Av Amanda - 30 maj 2011 07:09

Tjoooou!

Om typ 40 min sticker jag till Andrietta, on our way to school... (;

Ääääääh, ikväll ska vi till lisse förskojjsskull, åka lite,spela lit hjulelle a d ä för nåt tror oxå vi ska kolla på Danny... (;   ska bli nice ändååå, (: Jah & Kajsa sticker tsm, Andrietta & hennes kompis, (; Affe , Setina & Isabell, går typ.... (: Määään jag & Kajsa kmr nog gå själva :D   Bered er på att jag kmr vara gla' när jag kmr hem för jag ska ha mä mig massa stjärnvinster & massa priser hem, när vi va & titta på Maggio (L)  hade jag mega otur.... Brukar faktiskt ha riktigt tur asså, men inte dåå nej, nnje ....

Tror jag & Kajsa gör nåt efter the school oxåååå.  Inte massa inlägg, srryyyy dåå....


pussochkram

/Amandiih   youtubename; MrsAmandiih    fanns typinga lediga  :oooo <3

Av Amanda - 29 maj 2011 19:45

Grejjat rätt länge & varit boorta länge idah oxå men här kmr den (: <3



Gulliga bilder på djuren (;


Puss & kram från mig


/amanda


(::

Av Amanda - 29 maj 2011 19:15

Shululu, vart hos farmor & Leif ganska länge nuu, !

Fick en länkning aav http://sessanselsa.blogg.se/index.html, tkr ni ska kiiiika in, så fiin! (:

Ska försöka lägga ut en liten film senare, dt viktigaste just nuu ä att kolla på blåvitt (:

/amanda, så länge (:


Av Amanda - 29 maj 2011 12:50

Hej, skapat lite efterblivet youtubekonto, men det går inte att ladda upp från movie maker, doc inte den nya. Vet nån från vilken sida jag kan ladda upp nya movie maker? & även hur jag laddar upp från gamla? Please om ni vet tipsa mig!

/amanda

Av Amanda - 29 maj 2011 10:51

Tjoou!

Idah blir det dålig update tror jag ;//  Ska på morsdah midda' hos farmor & leif  (;  Men ha det så bra såå länge, har den lilla datorn så fixar mer later, see yahh!

Puss&kram

/amzzie

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards