Amzzie

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Amanda - 5 juni 2011 18:51

Dagens;


outfit;

ett par shorts, ofc

en t-shirt, växlande bikinitop! (:


smink;

mascara & concealer, easy där (:


göra;

dagen har typ gått xI


hår; i en toffs/hästsvans (:


Puss på er

/Amzzie   



Av Amanda - 5 juni 2011 18:44

Hej iigen!

Glömde köra en 'dagens' förut såå kmr seenare i inlägget (:  My gooooood (ursäkatar om jag säger d väldigt mkt ... ) vilken härlig daa asså, berätta ju om att jag var nere i stan o såå, kulkul!  Käkat midda för ngn halvtimma sen, sitter på mitt rum, njuter av dagen & min fläkt :D Hoppat asmkt på studsmattan idaoo, asså gash va kulk jag har haft! <3 

Puss & Kram från mig, skapar en kategori, dagens istället så 'dagens' kmr där, shiiiet va mkt dagens d blev där.. xI

//Amzzie 

















DDDDDDDDDDAAAAAAGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEENNNNNNNNNSS
SSSS

Av Amanda - 5 juni 2011 14:12

Gooeftermiddag alla läsare.. (:

Varit i staan & köpt en till fläkt  (: <3 Förr va typ Affes, men nu ville han ha den så dåå åkte vi ner & köpte en till mig :D Va på IKEA oxåå (: Vakna typ 10.30 idaah, så har tyvärr inte hunnit blogga ngt typ...    Varit ute, käkat lunch, bad mammi ta lite koert när jag gör lite volter på studsmattan x)  Nii får dem later i think ! :D

Ska packa inför imon, är  la d som ska göras oxåååå! <3  Dåå får ni antagligen 1 inlägg imon & ett på tisdag, kanske fler om ni hatr tur & iom ni vill ofc! :I <--- söt smaily   (:´ Mina pizzabullar jag baka igår, ää tyå amazing goooa!     Kanske ska ha mää kameran imon, får seee. tror inte d... Imon äre nationlada' oxxå, ska på nån sån grejjs oxåå tror jag,.,.. :I  Har inte kikat på era bloggsa så flitigt, men d blir väl att göra idaau! <3 Puss & kram från mig

// Amzzie    

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards