Amzzie

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda - 30 juni 2011 16:37

Hej igen alla kära läsare som fortsatt läsa x)


Asså jag har dåligt mää tid nu för bloggen,,. D är inte många som läser & känns som jag sitter & skriver för mig själv? Men kanske äre bra? Man får ut allt man behöver egentligen, får skriva & "prata" av sig! Härligt faktiskt! (: 


Asså idao har varit heeeeeeeeelt underbar! Inget kan slå denna dan ! Jag gick upp vid 8, för jag skulle iväg & provrida min sköthäst Athena! Jag red ju henne & såå, fick testa en cavaletti oxåå (: Allt gick super, hon har inte blivit riden på 1 elr 2 månader, såå hon hade lite svårt för galoppen (; Hon var & inkkördes elr ngnting, kmr inteihåg ^^ Honb är ju bara 4 år lixom. En riktig gooooding! 


Athena är hennes namn, 4 år & sto (; Helt underbar häst, med färgen typ fux men fin grå/ljusbrun man. Inte helt fux dåå. Hon är ca 140 cm hög, men alltså inte slutmätt än kan jag tänka mig ;)  Lite fakta om henne, kan inte jättekt än, & vet inte vad ni vill veta..


Efter jag hade ridit henne kom jag hem, åt lunch, duscha & allt sånt. Nu har jag varit i en sjöööö & badat mää Andrietta, Setina & Affe. Kul, kul. Affe åker ju imon... ill Norge, tromsö, 45 NORR om KIRUNA ! Han ä borta 1 månad. Vill oxå iväg, vet ju att hankmr ha d görskojj! <3 Vid 18 ska vi la käka midda' ^^


Jag kan tyvärr inte ladda över ngra bilder för våran stationära dator har vått virus :S & vi har inte hunnit fixa d ännu...... Såå blir inga nya bilder...


Hade d grymt på sommarresan men allihopa. Imon åker Affe som sagt. Lördag spelar pappi fotbollscup så åker mää & kikar :D  På söndag sticker jag till mitt ridläger :D Kanske att d blir ngra tidsinställda ?


ÄR D NGN SOM VILL GÄSTBLOGGA UNDER VECKAN AG ÄR PÅ RIDLÄGER? SKICKA ETT MEJL PÅ; amandarussin@hotmail.com .

Har ni tur skriver jag lite tidsinställda.. (;


Va mer ska jag skriva ?

ÄÄhh, strunt i d!

Puss & kram från mig, Amzzie  

Av Amanda - 28 juni 2011 11:35

Hej, käkar glass nu! Mums! SnickersGlass (; inte haft ngn teckning till att blogga men hejdå <3 Amandääh

Av Amanda - 27 juni 2011 08:53

Tjou, ska till high chaparall nue (: snabbt litet inlägg från mig. Ja men ni får gå d så bra! Puss, puss. Amzzie <3

Av Amanda - 26 juni 2011 21:47

Heyy!

Sitter i min  gooooa säng & grejjar runt på internet, kikar på era bloggs and stuffs like that, musik ofc too ! Imon ska jag gåå upp kl halv 7 så ska snart nana så jag orkargå upp imon (; Hihihiihihih. :D Vi ska på sommarresa mää farmor, Leif, Elin, Nils, Niklas & Lena + in familj oxåå (: Detta har vi gjort flera år nuu, detta blir nog 4:de året ? (: Jättekul äre (; Viåker lixom runt tll massa olika grejjer (; Imon blire High Chaparall (; Hihihih jag & mamma ska rida ;D Tar inte mää ngn dator,så har ni tur kanske d blir ngt inlägg från mammis xperia, x10 mini (; Hennes mobil alltså ^^ Hahah, gött, gött (:

Men inlägget ska inte bli superlångt, heller. Förresetn va tkte ni om bilderna?

Jjaja, puss & Kram!

//amanda

Av Amanda - 26 juni 2011 15:05

Hejsan igen !

Håller på mää en ny header, får se om den blir bra elr inte, lite trött på den gamla,ajja.

Puss!

//jag

Av Amanda - 26 juni 2011 14:55

Jag berätta aldrig va vi vann på Lisse !

Jag;

1:a vinst på plopp & center


Elin;

2:a vinst daim

1:a vinst bilar


Mammi;

2:a vinst daim

  - vinst TOBLERONE !  

Mitt döööösnygga torn av toblernone <3 (:

//amanda

Av Amanda - 26 juni 2011 14:44

Hejhej ! Här kmr bilderna (:

Förresten inga bilder får kopieras utan tillåtelse från mig!

Puss, puss <3


Katterna är syskon, <3

Tog lite mer kort men alla blev inte så bra x) <3   Den lurviga bruna ä Saga & den vita ä Cissi <3                                                                                           SÖta familjen <3     Puss, puss från mig!

//Amanda

Av Amanda - 26 juni 2011 13:59

Bilder på G ! <3

//Amzzie  

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards