Amzzie

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda - 31 mars 2011 16:18

Heyhey! (L)

Kmr bara gö' ett snabbt inlägg med lite bilder. Jg ska ha träning så venne omn jag hinner göra ett inlägg  dåe ;// é med Kajsa, så det blir inte så långt, vi har lyssnat på musik och allt annat man kan tänka sig. Det kmr lite bilder på när vi hade lite model... Heydåådå :)


                           


Ni fick en bild på söta Doris, + att jag glömde vända på bilderna. who cares? :))

Detta var dock inte alla bilder vi tog. Jag fick min systemis yesterday :) Hadet, .



Puss&Kram :) (L)   



     <---------- Den smailisen é nyy :)

Av Amanda - 30 mars 2011 16:46

Helllo! Hinner inte blogga mer just nuue, menkanske kmr det ett inlägg sen :) HEJDÅ!

Av Amanda - 30 mars 2011 16:46

Helllo! Hinner inte blogga mer just nuue, menkanske kmr det ett inlägg sen :) HEJDÅ!

Av Amanda - 29 mars 2011 15:25

Tjo" Hinner inte blogga så mkt nuuue, é med Kajsa o ska laga mat! :D Sen bliré träning! :) Ha det så kmr jag säkert blogga igen idag, ni får en bild på de




 // Amzzie :)



      Puss&Kram (L)

Av Amanda - 28 mars 2011 17:39

Hallåååe! (L)

Idag i skolan var jag dööötrött, vi hade idrott o språkval  ;// Sen kom Emmie & Kajsa md hem :) Vi satt lite vid datorn och hade Topmodel,, xd Hahaha,, det va kul :) Här kmr bilder ;) ¨



  Fuuul ;ooo   Smile ? Nej tack .O                     Hahahaha xd     Tjockis ,, xd  * oförberett kort *     Tjockiis ;oooo ;//                                              


P.s Förlåt för alla bilder e typ upponer, glömde ändra innan jag ladda upp och det tog typ ett tag så orkar nte ;)


Puss&Kram! (L)

Hadet! (L)



//     AMZZIE! (L)   amzzie.bloggplatsen.se (L)

Av Amanda - 28 mars 2011 07:15

Hesan alla morgonpigga, jag gick halv sju som anligtmntyp egentligen halv sex  :P

Säger bara hej!  Vet inte vad jag ska göra idag, va med Kajsa typ.Iskolan har vi språkval ;// o idrott. Kände ennaatt det ar dax att bara skriva lite för igår hade jag bara 8 läsare ;// Whoops! Hoppas det går uppåt  igen :) Men ni får ha det så bra så ska jag snart sticka till stallet med Andrietta, hadet



// Amzzie (L)

Av Amanda - 27 mars 2011 19:55

Hejhej alla fina"!



Behövr verkligen stöd nu för det går aldrig som jag tänkt mmig  ;Lämna gärna en liten kommentar bara elr nåt..


Såhär är det; mitt kärleksliv funkar inte, *får det inte att gå ihop *

Gillar jag nån gör den inte det...

På riktigt depphumör verkligen, pigga upp mig snälla-


Jajja ni får iaf varsin puss&Kram från mig,    

Av Amanda - 27 mars 2011 15:59

Hejhej!

Har alla ställt om klockorna ?! Det har jag gjort iaf ;) Gick upp halv åtta men egentligen halv sju för skulle med o titta på innebandymatch, dem vann med 6-4 tror jag.Har int hunnit blogga dååe :// . Sen åktevi till mormor o morfaroch fika lite förvi skulle åka Gokart. Det var dökul :) Ola o Marre ska köpa ny lägenhetså i va o kika på den, den va jättefiin! Mammma o Affe ska på nån grej så jag o pappa åkte hem. Nu har vi ätit tiiiiiidig  middag    

Ska försöka blogga så mkt jag kan  . Nu hr jag fel dator så kan inte läggaupp bilder... Hoppas jag inte har skrivit så mkt fel, har det pyttelilla tangentbordet ;//



Puss&Kram

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards