Amzzie

Alla inlägg under november 2010

Av Amanda - 29 november 2010 20:00

Hejhej alla små! :D


Idah har man inte varit hemma, så hinner inte med att blogga... :(

Blir nog två inlägg imon dåe!   




Imooooooooooon!  <3

Av Amanda - 28 november 2010 14:41

Hejhej!


Idah åkte vi till stan för att Affe skulle spela innebandymatch igen. Dem spelade jättebra och dem vann med 7-0 . :D Men sen när vi skulle gå in så var det inte öppet så kom det en tant typ och typ skrek att man inte fick gå in i hallen och om man gjorde det skulle hon inte släppa in oss :O Men jag tog mina skor i handen och hade dem på golvet ;D. Hade lust och ta på skorna och gå förbi henne... Hahaha :D Men när han var klar så åkte vi till 'IKEA för mamma skulle handla tyg till sitt klassrum. Vi åt typ  en liten lunch och sen åkte vi till EM och skulle titta på soffa. Vi hitta en asnice soffa med ett skitsnyggt tyg, I like!! <333 Efter det åkte vi till COOP och köpte grejjer ör vi ska göra rockyroad.När vi kom hem gjorde vi rockyroad, och nu har jag fasnat här! Det var väl min dag! <33

 

 

Hundratals pussar och kramar från eran Amanda   

 

P.S.    Rösta, fråga och kommentera with looooooooove!! <33    

Av Amanda - 27 november 2010 19:44

Hej, hello, hallåå, tjoo och så vidare (o.s.v.)  ;)


Jag har inte bloggat på skitlänge men jag tror inte att ni är inne heller :(... Jag ska försöka komma igång med bloggandet igen! Jag ska bara börja berätta lite om idah...


Jag var och red. Vi hade markarbete och det gick la sådär... Men ridläraren hade sett andra rida på Billy och hon tyckte jag red honom jättebra! :D Hon hade sett dem andra typ inte ha nån kontroll elr nått sånt sa hon. Men vi hoppade lite, och vi hade en rätt svår bana. Han är ju skitsnabb så man får ha kontroll och han ska va samlad. Sen skulle jag och Kajsa gena ( stavning ) över typ en backe och det var ashög snö och såklart, klumpig som jag är ramlar jag och lägger mig i den mjuka, vita snön. MAn kan ju säga att det var kallt i mina skor i bilen sen, fast jag bara låg kvar i snön och garva. Sen kom jag och Affe och mamma var på innebandymatch. Det blev 3-3. Vi åkte och handla godis :D Sen åt vi lunch. Sen har jag bara varit hemma och suttit vid datorn och bara chillat ;)...

 

 

Som sagt så ska jag försöka blogg igen! Men det är typ inte så kul att blogga när inga kommenterar elr frågar och röstar :(.... Aja, pösspöss!

 

 

Många kramar och pussar från eran Amzzie!     

 

p.s Rösta, kommentera och fråga with looooove!!

Av Amanda - 2 november 2010 16:15

Hopptävling m Nirwana! <3      Don't look at my face! XD   Spänna fast schabraket XD  ( stavning )   Mössan, jag vet...   Cutiiie!   Titta inte på mig XD   Atigaskillen <3  

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards