Amzzie

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda - 3 juni 2011 22:55

*Gääääsp*  Rubriken säger allt, elr vad man ska säga, grymt trött.. (: Imon ska jag riida, kameran ska följa med,  om jag inte glömmer den vill säga x)  Snackat lite med min sötaste Elin Rydell (: <3  Ni finner hennes blogg i länkarna (;  Imon ska jag nog baka pizzabullar oxåå (;;

Puss från mig sålänge <3

Eran Amzzie (y'

Av Amanda - 3 juni 2011 20:37

Äe bänkad i soffan & följer matchen; sitter mä min fiiiina hatt, x)

Ha d !

Hoppas Sverige vinner! (:

  Bjöööööössar (:


//amandiih

Av Amanda - 3 juni 2011 19:26

Tjooou! (:

Käkat jordgubbar nuue oxåå (: Supergott!

Love it, tittar på tv & datan i knät. Imon ska jag riiida, längtat (:

Fick en "fråga" om att detta är en fjortisblogg från LEnnart, d är d väl inte...? För hästar, djur, skriver söta saker om andra & vardagen i mitt liv är väl inte fjotis, elr? D tkr inte jag  iaf!  jaja, ngt tips va man kan gö ikväll/titta på, ska iaf titta på matchen mää Sverige (: Förresten ska jag på klassresa, måndag till tisdag.... Så d blir inte så mkt bloggish dem dagarna. Kanske ett elr två inlägg om dan? Jaja,  hoppas ni blir nöjda ändåå.? Blir bättre än ingenting. Vill oxå meddela att på ridlägret kmr jag heller inte kunna blogga, igen mobil får följa mää.... Srry, kameran får typ heller följa mää för, stöldrisk. Men beslutat att tar mää mig kameran när jag kmr dit & på uppvisningen. Så är d, så ni vet!

Puss & kram från eran Amzzie! <3

Av Amanda - 3 juni 2011 18:13

Tjosan (:

Har käkat, grilladlax, färskpotatis & romsås, övergott juuuuuu! <3 mums...

Swedan blire typ lite efterrätt, jordgubbar & grädde, redan smakat jordgubbarna, himmelskt gott asså (: <3 

-puss från mig så länge

/amanda

Av Amanda - 3 juni 2011 16:28

Ska du på ngt ridläger iår? Vilket isf? nyfiken ^^ <3


/jag

Av Amanda - 3 juni 2011 16:16

Asså, heyy! X)

Vaa ute & åkte inlines för "rätt" länge sen. Kom tillbax, la mig & sola & massa sådant (Y'   Spelade yatzi med the brooooo & fia m knuff x] Kulkul (:   Vart nere i centrum & beställt ngn grejj, typ fick en goo glass oxå :D Har fläkten bredvid mig, är ju sååå himla varmt ute juuu. Ska grilla ikväll oxå, lax (: Mums, mums.

   Förresten har jag fått ridlägersgrejjen, ska bli sjukt kul,!!  Love it, verkligen!

I yatzit vann Affe & jag vann fia m knuffgrejjen, good to know (;

   Stör migh sometimes på bloggplatsen... För man måste lixom ladda över bilderna t själva bloggplatsen, äre så på "blogg" oxå elr räcker d med att baah trycka på bilderna från datorn & så kmr dem direkt t inlägget? Förstår ni va jag menar? AJa hoppas d (: 

Tänker inte skriva om röstingen och allt mer, alla kmr ju tro att jag är världens tjötihaste typ & såå ;/ lol.....  Detta är iaf inte mitt sista inlägg för idahhh..!

Puss på er!

Amandääh'


Av Amanda - 3 juni 2011 12:11

Tjooousan! (:

Ska sticka ut med min brooooo & åka lite inlines, see yaah latööööö"! (:

/amanda

Av Amanda - 3 juni 2011 11:39

http://elegull.bloggplatsen.se/ sööt läsare som kommenterat lite (:


/amanda

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards