Amzzie

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda - 14 juni 2011 18:13

Tjoou, drar in i duschen snart,

glöm inte kommenatera, vilken klänning?!

puss från mig,,.

Av Amanda - 14 juni 2011 17:01

Vilken ska jag ha, ?!


           

VS


         

Ni behöver INTE titta mig, såhär ser jag ut efter klippningen (;


 

Hahhahaha, (:


Halsbandet ni ser runt min hals fick jag, Kajsa, Emmie, Andrietta, Olivia & Matilda från Alicia från Turkiet. Egentligen ska man nog ha d som ett armband men vi har d som ett halsband (;

Puss från mig, kom igen & "rösta"


/jag <3

Av Amanda - 14 juni 2011 16:29

Halu, !

Tjejkvällen / poolpartyt var super igår ! Skrattde ur mkt som helst !!

Vi hade ju sovmorgon till 09.15 & slutade skolan 12.30 , vi bruklar sluta typ 14.30 (;

Jag följde mää Kajsa hem efter skolan & vi grejjade pastasallad & fixade allt (: Sen skulle ju vi ner & klippa oss, helt okeyy blev dt. Inte så mkt skillnad för ville inte ha sneluggen superkort nu på sommaren, så man kan sätta upp d lätt (; Men som sagt va d ju inte min  vanliga frisör....


Sen så kom alla & vi hade lite "fördrinkar" & snacks. Vi bada i typ 2h. D va 25 grader i Kajsas pool !  När jag skulle skära av en grejj på salladen skar  jag mig rätt i fingret dum som jag ää, hade lixom kniven på fel håll, x) Så jag satte mitt finger mot den vbassa grejjen & tryckte skithårt, jag tänkte lixom, fan va slöö sax, riccccch, så börja d blöda skitmkt, man kan se hur jävla många lager skinn man har, x) Men iaf, sen gick vi in & käka pastasallad, väldigt goo om jag får säga d själv (;  En gång när vi hade tjejkväll hos Olivia gjorde vi en fettofilm, Emmie spela mamma, Andrietta pappa & Olivia fettobarn. Familjen hette Bengtsson i efternman, Emmie hette Bengta, Andrietta Bengt & Olivia, Bengtelina ! (:

Den här gången gjorde vi en "slimfamilj".  Sååååååå himla kul hade vi under tiden vi spela in !  (. Loööööööve it! Jag var pappa Anders, (; 

Senare ska jag ladda upp bilder på mina skolavslutnignsklänningar, snälla sig vilken ni tkr jag ska haaaaaa?! Kan inte bestämma mig...... Skulle avrt asabra om ni bara kunde lämna en kommentar så jag får veta?! Behöver verkligen hjälpen...


Imon slutar vi skolan ! nu har vi gått här i 4 år & nuuu är d dags att bya. Allt kmr bli nytt, skolan, lärare, klasserna, miljön, stadiet ! Sjukt mkt & få in i hjärnan (; Men jag tror jag kmr klara av d (;

Som sagt så kmr bilderna seeen!


Love yaa!

/amanda

(L)

Av Amanda - 13 juni 2011 13:06

Är hoooos KAjsa & vi fgörbereder för poolpartyt + tjejkväll ! <3 Älska !

Inte mer bloggande I think, ska klippa mig todayy oxxå, men inte min vanliga frisör Helen, hon jobba inte idaao, & inte imon heller så d blev hos Annika heter hon (:

Jaa & Kajsa håller iaf på & kokar pasta till våran pastasallad senare idaao !

Puss & Kram från mig så länge !

/ amzzie 

(:

Av Amanda - 13 juni 2011 08:29

Heeej!

Vi hade ju sovmorgon idaau, så grymt sen slutar vi 12.30 oxxå!

Blir inte mer bloggande mer än detta today, srry, ska ju mää Kajsa efter skolan direkt & sen poolpartY !  Kulish! <3

Bilderna kmr kanske upp imon, (; Har ni tur har jag tid nuuu, nåt sure....

Men iaf, ha de, love yaaaao!


// amanda

Av Amanda - 12 juni 2011 20:14

Ett inlägg (:

Haft skeeeetkul idaao!

Käkat goomidda' , gry dag m fotbollsgolfen, allt !

Har tagit lite bilder, men orkar srry inte ladda upp dem  (;

Antagligen inte imon heller för dååå ska vi ha poooolparty !  <3

- Hihiihiih, puss & kram'

/jag

Av Amanda - 12 juni 2011 12:41

Tjooouluu!  ;d


Bjöööööössar på 3 bilder ;oooo



Fin / Ful ?

     

Hahhahha, hejdåå!

Puss &kram

amzzie

??

Av Amanda - 12 juni 2011 11:50

Önskas d fler bilder av mig som liten? (:


/amandääh'

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards