Amzzie

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Amanda - 4 december 2010 17:13

Hejhej alla glada! <33


Jag tänker att jah struntar och blogga om torsdagen ;)

Så börjar här om fredagen.. :D


Fredag: Jag var i  skoln och hade lucia träning, fick eda att jag måste gå upp 05.00 på fredag!!  :o Jag gick hem med Kajsa, hem till mig. =)  Vi gjorde inte så mkt, kan inte lägga ut bilder som vi fixade med för Kajsa vill inte va ute på bloggar, bli "kompis" på facebook så får ni se =).... Hade lite mys med familjen och gjorde inte så mkt jag orkar berätta.


Idaaaah: Idah skulle jah rida och vi hoppa, jag hade Billy och det gick suuuuuuperbra!! <333 (L)  Grejja lite och bytte hage til, hästarna och tog ut. Vi åkte hem jag duscha, sen åkte vi till farmor och stannat där himla länge =) (L)Kom hem lekte lite med en heliumballong jag hade fått från älvgodis, så nu sitter man här med världens förkylning! :O Joooooooobigt!! Blir allt från idag! Puss, puss ha så bra (L)



Miljoner, driljoner pussar o kramar från eran  Amzzie   



P.s Tänkte lägga upp bilder på hästarna men min kamera laggar, så det blir inga idah tror jah inte...  Förresten, fråga, rösta och kommentera with loooove!   (L) Kiss, kiss <3  (L)

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards