Amzzie

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Amanda - 22 december 2010 21:24

Ska tipsa om  http://elegull.bloggplatsen.se/ och http://emmie-98.bloggplatsen.se/    Kollla innnnnnnnnnnnnnnnn!!!    

Av Amanda - 22 december 2010 20:36

Så jäävla jobbigt! :'(       Men berättar lite om idahh istället så länge!


Idahh vaknade jag 07.47 men jag somnade om och vaknade typ ca 09.34 tror jag. Sen åt jag frukost och facebook:a llite ;-) Sen åkte vi till CityGross coh handla mat till annandagen för vi ska ha den hemma hos oss. :D Vi kom hem och busa med Doris såklart.   Sen åkte vi in till stan och handla ngt till farmor & Leif i julklapp, en klänning till mamma, hon gilla den så hon var tvungen att ha den. Vi handla oxå en julklapp till pappa. Vi åkte till morfar & mormor efter det, vi bytte julklappar och vi åt en macka. Vi åkyte till IKEA's julbord. Bara 79 kr men det var helt okej ändå xD.. Nu har vi kommit hem. Förresten köpte vi typ en liten dammsugare oxå. :D       Det var idahh. Förresten vi tog ut Doris igår och nu är hon livrädd för snön. Hon är ju bara tp 7 månader. Byeee


Jag har världens problem som jag inte vill skriva så öppet på bloggen. Man får väl råga mig om man vill veta. '(( om nån bryr sig )) :'(... Kan ju säga såhär,


Kärlek blir inte alltid besvarad...'    


Kankse låter heldumt men det är ju lite andra grejjer oxå ....


7613 pussar och 7598 kramar från eran Amzzie      


P.S Rösta o kommentera!      

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards