Amzzie

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Amanda - 1 december 2010 15:21

*HEjehj, alla små barn! :DD


Jag tänkte berätta lite om vad som hänt i veckan :D



Måndag: Jag var hos farmor. :D Vi bor rätt nära varandra men det blir inte så ofta ändå :O Men så jag åkte till henne en eftermiddag :DNär jag kom dit åt vi lite mellanmål och sen sate vi och sticka, jag har tänkt på en sak, det är rätt kul och sticka :D Jajaja orkar inte berätta mer om måndagen :(

 

Tisdag: Igår så va jag i skolan dåe.. Det var den längsta dan men vi fick sluta typ 20 minuter tidigare :D JAg stod och snacka typ 15 år..  ;P Sen gick jag och Alicia hem till mig, jag hade pulka för vi hade haft det i skola. Vi åkte och ahde skitskojj!!!Sen gick vi hem till mig och grejjade mellanmål.. Sen bytte jag om för jag skulle ha fysträning. Sen gick vi bort dit, Alicia va med. Sen när vi om dit kom hennes pappa och hämta henne. Fyset gick jättebra :D Jag och Emmie hade skitkul under tiden.. :D  Sen skulle vi spela innebandy, hade ont i mina knän, funderar på om det är nått fel med dem :/ ?... Men såå jag titta lite sen gick jag o mamma hem. Sluuuuuuut häääär ;)

 

 

Todaaay :  Idah i skolan hade vi nån pysseldag, det var helt okejj, jag kom med Emmie :D Skojj hade vi :) Sen gick jag hem med Benne o Lucas. Vi fick typ vänta på Bennes lussebullar. När vi gick hem gjorde vi nån STATOIL- lek elr nått. :D

Sen gjorde jag mellanmål och nu har man fastnat hääär :O (L) Sluut här! :O

 

 

Kramar o pussar från eran Amzzie <3     

 

P.S ;P Kommentera, fråga och rösta with looooove!! <3333 (L) 

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards