Amzzie

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Amanda - 20 december 2010 17:11

Hejsan alla fantastiska människorsom läser min blogg!

Jagha typinte bloggat på länge men det är typ bara för att ingen kommnterar och ingen läser  kanske inte heller!  :( Jaja ska väl försöka blogg mer!    


Berättar lite om idaah dåe!

Idahh så hände det ine så mkt i skolan. Vi hade sovmorgon och jag gick ju till Andrietta som vanligt på morgonen och sen gick i ju till skolan, det var inga där och istod ladär en typ kvart eller 10 min, sen kom jag ju på att det va sovmorgon.Båda var riktigt förbannade men som tur var inte på varandra. Sen gick vi hem till mig myste med Doris o lite såå. Sen fick vi ju gå till skolan. I skoan städa vi lite och typ såg på film. Sen gick jag hem till Kajsa. Vi gjorde inte så mkt, såg lite på film och sen kom mamma och hämta mig. Sen åkte vi hem och nu har vi ätit och nu sitter jag här.     Snart ska jag iväg o rida hos en ridlärare jag hade för längsen. Hon inte såp bra men det ska bli nice att rida .   

Vi hade läger med innebandyn, dt var jätte kul, men min klubba e typ borta men jaja, skriver inte mer nue!  ;-)  Blir tyvärr inga bilde mn jaja, och har en data så tangentbordet siter skitnära så knske skrivr konstigt iblan men skitsamma.



Kramar o pussar från eran Amzzie    


P.S Rösta o kommentera, skriv gärna i gästboken oxå!! <333



Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards