Amzzie

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Amanda - 3 juli 2011 13:18

Tjou! Sitter i bilen påväg t ridlägret nuue (: Längtar ;-) nue här vi typ beställt soffa å så ni vet ;-) nu ska vi svänga av å så, srry för tråkigt inlägg... Men jag tror inte d blev mitt inlägg för imon & på fredag... Men på tisdag & torsdag här jag söta cheyor som gästbloggar :) Jaja, puss från mig!//Amanda

Av Amanda - 3 juli 2011 09:06

*Gäääääsp* som sagt...

Senáre idao kl 11 ska vi åka ner ill stan, beställa soffa & köpa en väska. Sen drar jag mammi & pappi ner till ridlägre, för dem vill oxå  checka läget lixom.

Vi har köpt en soffa på EM. Den är asnice tkr jag! <3

Had så grymt kul igårkväll! Emma, Emil, Annika & Lennart kom. Emil kom senare. (;

jag & Emma hoppade massa studsmatta, 4 mä knuff (xD) & massa annat. Sen kom Emil & jag körde nerfkrig med han på studsmattan. (: D var askul först hälsade man på otståndaren så som var Emil x)Sen sprang man runt & sköt på varandra. Om är typ ute är d svårt atthitta kotten sen igen så därför va vi på studsmattan för vi ar ju nät runt. Men vi råka skjuta över 2st till grannen xD & d va yp 23 så vi fick inte gå & knacka pååååå...... <3

Puss & Kram nu ska jag käka frukost....

Bye, bye, bye.

//Amanda

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards