Amzzie

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Amanda - 24 mars 2011 17:46

Känner enna att det är full update nuue ;-)


Men mon ska jag höra med de bästa tjejjorna om jag kan lägga in ett videoklipp, dem e med, så ska höra, och den är lite spec,, tänkte lägga in en film från mobilnen när jag o Emmie lekte fjotissar men det funka inte ;ooo Men kanske blir det ett imon puss & Kram (L)

Av Amanda - 24 mars 2011 17:29

_Hejhej alla sööta! (L)   


Nu har min Elinsötis gjort två headers till mig ;) Överfiina, hon e bäst! (L)



Ni måste checka in dem, hon e överfiiiiiiiiiiiiin,, tur att jag känner henne ochg synd för er ;/// Hon e underbar ! ;)   http://elegull.bloggplatsen.se/   checka?? Ja ni måste,, absoluuuut! <3 (L)   

Fiinaste bby (L)     Old pic xd        

Av Amanda - 24 mars 2011 15:41

Halloj ! :))

Det var ett par st inne på bloggen igår ändåå, kulkul, då blir man glad,, xd Idag har det inte hänt nåt, bara haft spanska o slöjd    Så så är det, nu sitter jag lite vid datorn,, Fortsätt rösta så jag vet och fortsätt jättegärna läs! (L) Pussar o kramar,, kan inte skriva mer typ för har den bärbra o sitter inte  så bekvämt.. Kanske kmr ett till inlägg igen :) Jag ska iaf på träning :D Seeees




//Hajjdåååe! Kanske Amzzie ändå ?   Pöss (L)

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards