Amzzie

Alla inlägg under januari 2012

Av Amanda - 28 januari 2012 19:41

Nu har jag precis tittat på film med min kära bror, Popper's pingviner! :)<3 Nu sitter vi och väntar på gladiatorerna, (a) <3 Älskar statistiken, den håller ju verkligen sig! :D roligt att se, <3. Pok , Amanda <3<3

Av Amanda - 28 januari 2012 17:19

att Disneyskalet & hundskalet är i 3D, riktigt coolt!


 

Av Amanda - 28 januari 2012 16:55

Hejhej!

Jag tänkte berätta om min dag som var, ja chill, :D

Jag börja med att försova mig, (a) skulle upp om 20 min, bara what, fml.. Jag är inte så snabb .. ;) Sen så åkte vi & hämta Åsa & Kajsa. Sen åkte vi till ridningen & det gick suuuuper! Jag hade Hippie, så omg fiiiin hon är, mamma försökte ta bild på min Iphone för vi glömde kameran i all hast, ^^  Men hon var så fin, verkligen! Hon var riktigt mysig, jag har ridit henne en gång innan, själv i hela manegen utan istruktör men så fiiiin ponny! :D<3 hihi, Åsa hade Victor & Kajsa Cato, :)<3

Sen åkte vi & lämna alla sen då & jag åkte in på 3 hästar & prova ett par tretoooorn! :D Dem passa finfint så ska köpa sånna, dock begagnade, är inte sånt behov att jag vll lägga så mkt pengar på d, ;) Sen handlaed vi lite & så, & sen har jag bara legat i min säng & halvsovit , kollat lite program på datan, lite på PA & såå, :D Chill va? :D


Dålig blogging, förlåt, jag vet men vart så trött.. :(


                     


De har skickats från HongKong (!) , så tagit lång tid, alla förutom 2 kom, ett från mina & ett från Kajsa.. Jag kunde inte låta bli att beställa hundarna & musse, så guuulliga ?! Asså jag fick inte in dem 'via' datan så jag fick skicka via mejl, ;)


Här är en okey bilder från dagens ridpass, ser jag stor ut?! Dock ser jag inte ut att ha så jättebra sits, vilket jag faktiskt har, ;) Elr, helt okey sits iaf.. ;)


   


Hahah, detta var ju i trav, menmen, tkr aldrig jag blir bra på ridbilder.. :/<3


Gårdagens outfit kmr här oxå, fick ju aldrig till bilderna igår.


tröja - NewYorker

jeans - London


Smycken

det vanliga, ;)

örhängen - Ur & pen & Glitter

Halsband - Ur och Penn


Smink:

Ögonskugga, mascara, puder & concealer.


Bild ; :**


 


Sorry att detta var lite rörigt inlägg.. :(

Men var det ett bra elr dåligt inlägg?

Ganska mkt bilder? :D<3



Men nu ska jag fixa mat & lite så, jag & Affe är ju ensamma, :dd FF! ;Ddd<3



Men iaf,


 

Av Amanda - 27 januari 2012 20:16

Hej!

Bilderna är cepp. Jag har fan 600 bilder & den säger att inget finns lixom, men i värsta fall får ni bilderna på skalen imon, <3

Nu ska jag mysa , det är ju fredag lixom, <3


POK <3

Amanda

Av Amanda - 27 januari 2012 18:35

CHäyna! :D

Sitter jag här med musik i öronen & försöker ladda upp bilderna från Iphonen men det står att det inte finns några bilder, vafan? ;DD Så jag försöker vidare..

Men iaf på hoppträningen hade vi Bibbi. Billy har var såååååå fin! Verkligen,    Så fiiina språng, perfa, allt satt, nu vill jag ju ut & tävla, ;dd<3 Så sugen, <3 Hahah, i bamba i dag kom det fram några nior & drog massa skämt, hahhahaha, vi höll ju på att flabba ihjäl oss, (a)<3 Men det börja med att Alicia drog ngt skämt & så sa Kajsa, ja d var dagens skämt det!  Så kom en fram å bah, det här är dagens,


- Vet du hur man ska göra om man vill va cool i frankrike?

- Vi bah, ääh nää ?

- Man ska vända crépsen bak & fram, (kepsen) , HAahaahhahaha! :DDDD



Sen kom han igen och bah,


- Om ni ser att det börjar regna vin, vindruvor eller baugetter, ta det lugnt, det är bara FRANSKT alarm! Hahahahahahahhaha, omg så torr humooooor, :D<3


Sen kom en annan och bah,


- Var sover Lejonkungen?

- I simba-sängen ,  :DDDD<3


Sen kom den andra igen (hahah) och sa;


- Vf kommer alltid Jimmie Åkesson i tid?

- Han vill inte vara sist! Hahaha, (va rasist)


Hahahah. flabbattacker :DD<3


Men nu ska jag fortsätta med outfitbilder & skalen :D<3


POK!


//Amanda

Av Amanda - 27 januari 2012 10:11

Sitter jag på spanska lektion dårå , alla sitter öppet med mobilerna men han bryr sig inte , ;D<3 Hahah, har inte så mkt att skriva, vi har haft lexförhlr som gick dåligt.. ;))<3 Sen ska vi ha maaaatte och noo... ;))<3 Men nu ska vi sluta snart så jag ska packa ihop mina grejer.. ;)<3Pok, Amanda<3

Av Amanda - 27 januari 2012 07:53

Chhaa, cha bloggen ! :D Haha, snart går jag till skolan, är där till 14.40 sen hem byter om , hämta Åsa och Kajsa sen hoppträning på Lerk med Billy ! <3 men jag måste gå nu, blir lite dålig update men försöker ändå , pok! Amanda

Av Amanda - 26 januari 2012 22:29

Nu ska snart jag lägga mig och sova, är sååå trött. Hade jättemysigt hos Andrietta förut.. Såg på Criminal Minds! Men nu bloggar jag inte mer för idag.. Ganska bra update hare vart ändå, elr hur?Men iaf, pok ! Amanda

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards