Amzzie

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Amanda - 24 januari 2012 18:57

Hejsan.

Universeum var ganska roligt, när vi fick va fritt då, inte så mkt som hände bara ..

SEn tog vi bussen hem & jag & Kajsa & Andrietta satt och gapflabba åt lite videor på yb .. ;) Elr iaf jag & Andrietta .. ^^ Sen gick jag hem, satte mig vid datorn, skickade lite bilder & så till en ny design, woooopa ! :D Snart får ni se den, :D Om jag är nöjd då, haha, :dd   Men det tror jag , då kmr det släppas en liten bomb, men ja, ni får vänta och se, ;D

Just nu hhar jag & mammi tittat på handboll, Kroatien - Frankrike. Den är ganska bra, xd Snart ska jag slänga mig in i duschen, ..


Jag är så grymt trött.. Sen så måste jag göra soläxa tills imon som vi har .. Asså våran lärare ger oss läxa från måndag t onsdag och sen ett läxförhör .. ;// Så tråkigt.

Jag har inte så mkt att skriva om.. HAr lixom inte hänt så mkt. Antagligen får jag mer att skriva om imon för då åker jag till Athena igen, nom, nom! :)  


Sen så väntar jag ju fortfarande på skalen till iphonen men dem skulle komma under veckan så jag hoppas dem kmr imoooon! :D Längtat som tusan! :))<3

Men ni får ha det så bra, :)

Här är bilder som jag redigerade när jag kom hem från skolan idao ^^


   



Som sagt har jag ju lite bildbrist ..



Men iaf, POK!


/Amanda


Av Amanda - 24 januari 2012 09:50

Hejhejhej!Jag gjorde ett inlägg imorse men det kom aldrig upp , ;oo<3 Nu sitter jag själv på bussen för dem andra sitter bredvid varandra, man får ju inte sitta tre .. Forever alone.. ;))<3 Haha, Nää, men nu går typ en skolklass på som är , kanske 3:or ? ;) småpluttar iaf, ;€Igår mådde jag riktigt dåligt, så jag gick och la mig, drf pga dålig blogging lixom, men nu är jag tbx! Men Nää, nu ska jag inte blogga mer, ;)<3POK, Amanda <3

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards