Amzzie

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Kvällen! :)

Av Amanda - 23 januari 2012 19:50

Tjenixen, xd

Jag var ju & fota med Kajsa förut uppe på Rannebergeet, dock med min IPhone, lilla jag glömde ju min kamera hos Emelie igår, så kom jag på det idao typ, FML! Men det nlev ganska bra bidler, bara att det var svinkallt! ;)

Ni får vänta med att se bilderna för att ska ha dem till en ny header så att det blir lite premiär då, tkr jag blir lite roligare, ;)

Men när jag & Kajsa kom hem så hade jag skitont i hövvet & magen så vi gjorde typ ingenting, bara snacka & så, ..

Sen när Mats kom gick jag och sov i soffan tills pappa kom hem och gjorde mat, xd<3

Just nu mår jag sådär,.. Men jag ska se på handbollen sen & så ska jag fixa runt lite på internet, ;)

Har ju inte så mkt att skriva men ni kan få se på min vecka, sådär halvrolig.. ;)


Måndag: Idao, var med Kajsa   

Tisdag: Universeum m klassen

Onsdag: Då åker jag till ATHENA!   

Torsdag: Då ska jag dansa Zumba med Andrietta & se på CSI, :D   

Fredag: Skyndar hem & sen hoppträning m BILLY !   

Lördag: Ridning som vanligt, venne vad som händer på dagen, sen ska mammi & pappi på ngt 40-årskalas så då är jag & Affe hemma sj! Ska kolla om ngn kompis vill sova över, :DD

Söndag: Då sticker jag till Athena igen!


DEt var min vecka, ganska rolig, helt ok!

Men nu måste jag fixa lite grejer, ;)

POK, Amanda   

 
 
Emma Karlsson

Emma Karlsson

23 januari 2012 20:26

Jag har lagt upp massa headers i detta inlägget:
http://emmakarlssonz.blogg.se/category/design.html
Jag har gjort betydligt mer headers än vad jag har lagt upp. :)

http://emmakarlssonz.blogg.se

 
Emelie

Emelie

23 januari 2012 22:01

Sv. Tack snälla! Vi börjar tröttna på vår header haha ;)

Fin blogg du har! Fina bilder i headern :)

http://JEdressage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

tjo

Av Amanda - 22 februari 2013 12:35


 

Av Amanda - 10 januari 2013 20:34

               

Av Amanda - 26 december 2012 22:29

Header: Jag vill även att namnet på hästen ska komma upp när bilden kommer upp på headern.  Den första ponnyn heter Långåsens Athena & är född 07. Den andra Ponnyn heter Rocka Billy Boy & är född 03. :)          Presentationer:     ...

Av Amanda - 29 januari 2012 20:57


Hejhejhej! Nu släpps bomben här då! Nu är allt bestämt & jag flyttar över bloggen till http://amzzie.blogg.se/ ! Blev så trött på bloggplatsen.. Vi får se hur länge jag stannar på blogg.se men ni kan ju räkna med bättre bloggningen! :D Sååå nöjd ...

Av Amanda - 29 januari 2012 20:34

Jag sitter och Latar ni nu i soffan! Snart släpps bomben, hoppas att det kmr bli bra! Nom, nom! Jag tror att det kmr bli grymt ! :D Så snart kmr ni få veta :))...

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards