Amzzie

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Amanda - 21 januari 2012 21:49

Hejsan!Har en fråga, gör du elr känner du ngn som gör snygga designer eller headers? Snälla, hör av dig till mig då, antingen på kommentar, gästboken eller på min mejl -----> amandarussin@hotmail.com .Tveka inte! :)<3Kan ju inte lägga in bilder men ja, ha det iaf! :))<3//amzzie

Av Amanda - 21 januari 2012 20:23

Här kmr äntligen filmen, mobba dock inte mammas röst .. ;) Sn så filmade mamma med sin mobil oxåå, ;) Dessutom 4e hindret är lite katastrof .. ;)




Nu ska jag se på Gladiatorerna med la familia!

Ha deeeeeeeeeeee, <3

 






Av Amanda - 21 januari 2012 19:55

Håller på att ladda upp filmen från klubbtävlingen den 18de december .. ://

Men, men, bättre sent än aldrig? <3




 

Av Amanda - 21 januari 2012 17:38

Hejsan. hejsan! :)

Nu är jag tillbaka, hoppas jag   

Jag har varit borta en vecka, i Kläppen så där är lite pga dålig uppdatering ..

Sen så har det ju varit en MASSA strul med vårat internnet, så ja, inte så mkt att göra?

Jag har haft en jätterolig nyår, och hoppas ni oxå haft det!   

Nu har jag just tittat på handbollen med min mysiga goa' katt,     Tyvärr blev det ju ett fiasko ..   

Sen när vi kom hem idag oxå skulle jag beställa ett schabrak från hööks som jag gillade riktigt mycket - som skulle passa grymt på Athena dessutom! Men när jag kikat riktigt länge, hela dagen efter ngt mer, kanske 1 - 2 h så ser jag att det bara finns i ponny & Athena har ju cooooob ..    Sadface vare' jaa. Men, men det var ju på rean, så ja inte så mkt att göra åt. Här har ni bild på den iaf , :I


 

Tkr det var riktigt snyggt - en hiss till den!    


Snart så kmr pappa hem med pizza, så tjocka är viii, haha, nädå,   


Imon så ska jag till Athena, min gullegris,    Jag har ju inte träffat henne sen i onsdags, förra veckan .. Så längtar verkligen tills imon, saknar min goa' chey! Sen efter det ska vi antagligen tolka med Biancaaaa, (a) Om snön håller i sig såklart och det går och tolka. Sen är det hem, hämta Kajsa och sen åker vi på ryttarmöte på Lerk. Lite om tävlingssäsongen och liknade vi ska gå igenom tror jag!


Men nu ska jag äta,.

Ha det så braaaa!

//Amzzie


   


Gulle    

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards