Amzzie

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Amanda - 9 januari 2012 13:42

Hejsan! Jag bloggar från Iphonen nu. Så det funkar. Asså jag ska försöka uppdatera mer men jag har inte haft tid nu under lovet. Jag ska snart iväg och bowla nu sista dagen med mina bästa cheyor! ;) så det sk bli jättekul! När jag kmr hem ska kg försöka sätta mig vid en data och uppdatera er lite mer om hur mina dagar under lovet sett ut! Det här lovet har verkligen varit perfekt. Har chillatvmen ändå hållt igång varje dag. Sen har jag oxå funderat på att flytta bloggen till devote elr blogg.se. Bloggplatsen har ingen app att blogga från som dem sa att dem skulle ha i oktober 2011... Så nu bloggar jag från Safari. Sen kan man inte ha VideoFyMe på bloggplatsen heller... Kom gärna med era åsikter är ni snälla! Från safari kan man ju inte lägga upp bilder så då blir det ju inga. Men nu ska jag försöka kopiera in en bild, ;) näe, det gick inte... Men vad tkr ni, blogg.se elr devote?Men ni får ha det!Puss och kram, amzzie <3

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards