Amzzie

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Amanda - 16 december 2011 20:16

Hejsan, hejsan, hejsan" :)

Idao var jag på hoppträning. Det var superkul verkligen. & så gick det superbra +!  Det var sista hoppträningen för terminen.... För Kajsa var det sista med Viktor.... :( Hon fyller ju 13 IMON!

Jag tänkte berätta om min FULLSPÄCKADE helg. Imon så rider vi, gymkhana! :D Sen hem , grejar mig & 12.30 ska jag va hos Kajsa så åker vi & badar med ett par till cheyor! Såååå kul. När jag kmr hem ska vi ha en liten'julafton' med farfar & kusinerna ! :D

Love, love, love! Där var min lördag...


Söndag - KLUBBTÄVLING! Men jah hoppas att det går skitbra! Det har det ju gjort innan så allt kmr säkert att gå super. Billy är alltid duktig & ställer upp. Min älskling! <3 Sen efter när allt är klart, som prisutedlning & såå så ska jag rida en c-ponny tror jag, tror den heter Hippie om det är så? Jättekul, Annika frågade om jag, Åsa elr Kajsa kunde & jag haka gärna på! :D Skitkul, ;dddd <3 Sen hem till farmor & Leif med kusinerna & där var min söndag sluuuuut. Som tur är slutar vi ju skolan snart.


Näe, nu ska jag fortsätta & lyssna på min musik & slå in julklappar, ;ddd


   


Lite mobilbildern som är redigerade på mobben...


 




Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards