Amzzie

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Ny header!

Av Amanda - 1 december 2011 18:51

HEjhej!


Nu är jag lite sur för vårat internet dampa & ett långt inlägg stängdes ner ;ooo


Men skolan idao var helt ok, som vanligt..  ;)


Imon ska jag ju till skolan som vanligt, sen blir det hoppträning med älskade Billysson! <33


   Det va på en kt :D

   



Kan uppdatera helgen för er, ;=)


lördag,; drar upp en sväng på lerk & tömkör. Sen hem & så är et julbak :DdD


söndag; Jag åker till Athena, tror jag ska hoppa henne om det är ok i paddocken & då blir lilla söta Emelie ridlärare ;) Sen efter det ska jag rida (antagligen) Bianca med Emelie ! :D  Där gick min söndag för jag & Emelie är dem segaste i världen ^^ <3




JAja, va mer ska jag skriva, kmr inte ihåg va jag skrev innan  ^^



      ---- omg, erkänn söt?! Min fina nästkusin som gjort den ----> rydellans.devote.se <3


Jag ska börja använda den :DD




Här är en bild när vi löshoppa Athena! :D Hon hade tappat en sko men det var tillräckligt mjukt ändåå, så drf hoppa vi inte så högt. :D Ska försöka lägga u fler på henne <33


Jag lovar att jag ska försöka bli bättre på att lägga in bilder när jag har tid. :) För det är väl roligt att se bidler ?


 


jaja,


 



 
 
Matilda

Matilda

4 december 2011 18:35

Kan inte du göra en ny header till min och Olivias blogg, ifall vi ska byta. tror att vi vill göra det snart, den andra e jätte-fin fast vi har ju haft den så länge nu :) Men vi kan prata om det sen när olivia kommer tillbaka på torsdag ;) <3

http://matildaocholivia.bloggplatsen.se

Amanda

6 december 2011 07:33

Hihi, YES det kan jag göra! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

tjo

Av Amanda - 22 februari 2013 12:35


 

Av Amanda - 10 januari 2013 20:34

               

Av Amanda - 26 december 2012 22:29

Header: Jag vill även att namnet på hästen ska komma upp när bilden kommer upp på headern.  Den första ponnyn heter Långåsens Athena & är född 07. Den andra Ponnyn heter Rocka Billy Boy & är född 03. :)          Presentationer:     ...

Av Amanda - 29 januari 2012 20:57


Hejhejhej! Nu släpps bomben här då! Nu är allt bestämt & jag flyttar över bloggen till http://amzzie.blogg.se/ ! Blev så trött på bloggplatsen.. Vi får se hur länge jag stannar på blogg.se men ni kan ju räkna med bättre bloggningen! :D Sååå nöjd ...

Av Amanda - 29 januari 2012 20:34

Jag sitter och Latar ni nu i soffan! Snart släpps bomben, hoppas att det kmr bli bra! Nom, nom! Jag tror att det kmr bli grymt ! :D Så snart kmr ni få veta :))...

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards