Amzzie

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Amanda - 30 november 2011 20:38

Nu är jag hemma & tittar på Binde söker fru men det är paus nuu, XD <3 Jag red Athena förut idao och det gick super för oss, lilla stumpan, love u    När jag skulle hämta henne i hagen så hagla de skiiiiitmkt! När hon väl var inne i stallgången i lilla stallet mockade vi, & då råkade hon välta hela skottkärran med allt i  ^^ HAhaha, OMG va vi skratta, <3

MEn sen ska jag nana för jag ääär trött , inte sovit super i natt & vill va pigg .... 


Nejmääääään , nu får jag allt säga hejdåå för jag har inget mer att blogga om ... :(


POK!


//Amzzie    

Av Amanda - 30 november 2011 07:52

Ska till skolan snart. Efter det åker jag till Athena & rider en stund med fina söta Emelie! c:

Igår va jag ju med Kajsa! :D Va helt awesome, vi gör ju kalendrar till varandra så jag är nästan klar med min, . DEt är lite kul faktiskt.,   

I skolan idao slutar vi halv 4 ...


Jag har blivit skitförskyld, det är jättejobbigt.   

Jag ´kan berätta va jag & Emelie antagligen ska göra. :dd Vi ska nog rida runt travbanan tror jag & 'trimma' dem lite, fast inte hårdtränign men aa, ni kankse  fattar ...


Nu måste jag iaf sticka...


POK!


//Amzzie   


Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards