Amzzie

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Amanda - 28 november 2011 07:47

HEjsanhejsan!

Jag måste alltid konstigt nog börja med ett hej ^^ DEt blir så konstigt annars , XD


Okej, jag ska snart till skolan! Jag, Kajsa & Lucas ska vara dukvärdar idaoo,... ;/ Fast glad får jag ändå varaa för jag slipper NO-lektionen! :DDD <3 Jippi!!! <3 ;ddd Sen trodde jag att jag & Kajsa skulle va men hon måstre göra läxor... ;(

SKittrist att skolan bara ger lääxor så jag inte kan vara med KAjsa!     Jaja, jag ska iaf inte tråkigt nog vara med Kajsa men sen åker jag, Åsa, Emelie & KAjsa till GRönt Kort Kursen! :DDD Vi brukar alltid ha det tvärroligt såå antagligen blir det mkt garv igen! <3 Vi ska faktiskt ha praktiska  övningar, så som att lasta, linda runt benen & så. Sånt som man ska kunna.  

 iaf.

Igår iaf red ju jag Athena! Vi red runt travbanan & träna på att länga traven & korta den. PÅ långsidorna korta & längde vi den, på kortsidan skritta vi, sen trava vi vanligt på långsidan & skritta på kortsidan! Jag trodde att Athena skulle vara jätterädd men det var hon inte! Otto var iaf mer rädd. HAn hoppa upp med ALLA benen upp i luften 3 ggr & en gång råka han hopa ner i ett dike ^^ Hhahaha, han är olig han ^^ MEn det gick sketbra iaf. På TV- hade dem typ varnat att man inte skulle gå ut men jag vet inte ur mkt jag var ute igår XD HAhahha, jag blåste iaf inte bort...  


Fast nu måste jag faktiskt sticka till skolan!

Hejdååå, <3

POK


//Amzzie    

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards