Amzzie

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Amanda - 16 november 2011 19:04

Hejhej"

HAr precis ätit upp en knäckebrödsmacka med keso & solrosfrön, :D Hann ta en bild innan, ;) DEt gick bra på athena idao, men nu orkar jag inte blogga emr....<3


POK!"


//amanda


 


Weebbkmaerabildmen ändåå? <3

Av Amanda - 16 november 2011 07:43

Om typ en kvart sticker jag till Andrietta & vi går till skolan.. Vi slutar vid 15.30 & sen ska jag till Athenaälskling! <3

Asså kmr bli sämst update men jaa, så äre ibland....<3

När vi hoppa i söndags skötte hon sig så sjukt bra asså! She really loves to jump, XD Nääe, men tyckte det var skitroligt & såååå, <3 :D

MEn jaa, har såhär skittråkig outfit idao men såå mysig, ^^

innebandytröja - för den är så fluffig inuti, <3 :D

jeans - lindex

ett blått linne - gina tricot


Förresten så har ju mitt frikort kommit så fylde på pengar på det igår, Amandas shoppingkonto ^^  Snajs, snajs! <3

Men så sjukt glad, jao! <3 Men asså man kan ju typ shoppa från nätet utan att mamma måste betala med sina bankkort elr va det nu ä XD MEn jag ska kolla runt på lite grejer så får vi se om ngt jag beställer dyker upp här på bloggen! :D

Ojj, nu är Doris uttråkad & vill gå ut, men det är så kallt så väntar lite till  ^^ <3


Men POK!


//Amzzie

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards