Amzzie

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

TIllbax igen! <3 :ddd

Av Amanda - 10 november 2011 18:44

Hejhej alla läsare! :]


Nu är jag hemma från skolan & ifrån banken! <3 I skolan idao hade vi idrott. Oftast brukar d ju va för jävligt asså men idao var det kul!! <3 Brukar tycka att det är kul, men med våran lärare är det blöööööh, ;SS DEt var slöjd oxåå. Cp-lärare - ursäkta om du läser detta men det tror jag inte du gör , ^^ Men iaf , det har varit lugnt & bra i skolan idao , XD Imon har vi prov i spanska & no även matte - läxförhör, -.-' Men det går nog bra. Har pluggat spm en jävla uggla... :ooo

SEn följde jag med hem till Kajsa. Vi skulle titta på ett par filmer vi har gjort när vi gick i 6:an men hennes föräldrar hade råkat ta bort dem! -.-' Men jaja... DEt var riktigt minnen iaf....... :( SEn plugga vi tsm för imon & skoj det hade vi iaf, ^^ Sen gick jag hem, vänta på mamma sen åkte vi ner till banken & fixa ett frikort & ett ID-kort. Det gick inte med ett skolfoto så vi fick gå & ta ett & det blev INTE  särskilt snyggt , -......-  Men iaf så gick vi & lämna in det. Nu har jag kommit hem & käkat midda ' med familjen, snajjs, snajjs. SEn ska jag kolla på Robinsonfinalen med familjen, myyyyyyys!   

Tänkte lägga ut lite gamla bilder , sånna jag hittar på fb efter dagens outfit...


outfit:

bruna chinos - don't know

vit tröja med blåa ränder - stadium


smink:

puder

concealer

mascara


hår:

två flätor i luggen,.. :)


TIPS: JAG ANVÄNDER PUDER & CONCEALER FRÅN ULLAREDS EGNA MÄRKE, VILKET PASSAR MIG JÄTTEBRA, TÄCKER FINNAR 6 SÅNT!!!

 

TIPS: JAG ANVÄNDER TVÅ OLIKA MÄRKEN AV MASCAROR FÖR ATT FÅ LÄNGRE ÖGONFRANSAR! :)

 

           


Här är lite bilder på mig, Wolke (hästen jag hade på ett ridläger) & Athena. DEnna sista bilden har jag som visnignsbild på fb! Älskar den!!! Vi var ute & tog lite höstbilder,. DEt var dessa jag hitta såhär lite snabbt! <3

Puss & Kram <3


//amzzie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

tjo

Av Amanda - 22 februari 2013 12:35


 

Av Amanda - 10 januari 2013 20:34

               

Av Amanda - 26 december 2012 22:29

Header: Jag vill även att namnet på hästen ska komma upp när bilden kommer upp på headern.  Den första ponnyn heter Långåsens Athena & är född 07. Den andra Ponnyn heter Rocka Billy Boy & är född 03. :)          Presentationer:     ...

Av Amanda - 29 januari 2012 20:57


Hejhejhej! Nu släpps bomben här då! Nu är allt bestämt & jag flyttar över bloggen till http://amzzie.blogg.se/ ! Blev så trött på bloggplatsen.. Vi får se hur länge jag stannar på blogg.se men ni kan ju räkna med bättre bloggningen! :D Sååå nöjd ...

Av Amanda - 29 januari 2012 20:34

Jag sitter och Latar ni nu i soffan! Snart släpps bomben, hoppas att det kmr bli bra! Nom, nom! Jag tror att det kmr bli grymt ! :D Så snart kmr ni få veta :))...

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards