Amzzie

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Amanda - 9 november 2011 19:22

Hej, hej, hallå, hallå! <3

Heeeemma. Shiet va jag känner mig tröttt.... Hade snice med Emelie idao. REd inte så länge för dem har inte riktigt ngn bra lampa & det blev mörkt så fort.... :( DEt blev inte ett 'rejält' markarbetspass. Vi trava över 5 st bommar & Athena var faktiskt RIKTIGT DUKTIG!! <3 Jag , kajsa & Alicia pluggade lite NNo iskolan idao, & vi kom på texter som ölåtar så vi skulle kunna ihåg allt ^^  <3

Asså jag har inget speciellt att skriva......... (L)

Men nu har jag faktiskt inget mer att säga, tråk inlägg men ändå.

Puss &  KRam, <3


//amanda

Av Amanda - 9 november 2011 07:43

Godmorgon, godmorgon!

Sticker till skolan om en kvart typ. Slutar halv 4 idao, -.-

Sen åker jag till Athena & vi ska nog ha markarbete , rätt rejält... Måste träna på hennes galopp oxåå.

Fått 'order' från min tränare, ^^ <3 HAha, men så det ska jag försöka med oxåå.

Har inga nya bilder på dewnna datan men ni kan få en gammal på mig & Athena när vi hoppa för första gången. (Hon hade typ inite hoppat innan det).... MEn iaf, ni får ha det så bra, & lämna GÄRNA en kommentar ^^ <3

   


Har samma outfit som igår bara att jag har lockigt hår uppsatt i en hästsvans med flätor i luggen -.-


POK!


//MrsAmandiih

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards