Amzzie

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Amanda - 8 november 2011 19:50

Jaa, så är det dax för denna lilla pluggnörden att sätta sig att plugga, nöe men asså vi har två prov denna v....¨

Så får plugga inför dem, -.- Ma-läxförhör på fre, allt händer på fredag.

Här är min v,


onsdag: Då sticker jag & rider Athena med Emelie, tror vi ska ha ganska rejält markarbete...

torsdag: Vilodag för mig, ska plugga & till banken så ska jag typ få mitt ungdomskort! <3 :D gött, gött, :ddd

fredag: Träning som vanligt på Billy, markarbete denna gången men megakul ändåååå! <3

lördag: Rida som vanligt på Lerk, det vet ni, tror inget mer är bestämt,.... <3

söndag: Klubbtävling BILLY! Taggad är jag asså, ;) Är inte det så ofta, asså tävling för taggad det är jag ofta , xD

Men det ska bli snajjs, snajjs, ska hoppa 70 & 80 cm med han eftersom vi fick ett pet i omhoppningen senaste.... Fast vi hade snabbasy tid o sååå... Var bara 1 placerad ^^ MEn, men! <3 Jag taggar upp för nu ist.

Sen på söndagen ska jag till Athena igen, ska nog hoppa henne, känns som det är bra att göra det.

MEn i torsdags löshoppade vi henne, hon hoppade 1m stillastående! <3 Min cheyya! <3 Älskar henne, shiet va svettig hon va. Hon sprang runt o runt. <3

MEn jaa, nu sitter jag här nyduschad & ska se på top model när det börjar & PLUGGA pauserna..... 

Men ni får ha det!


Osså kommenatera nu då!


//amanda <3

Av Amanda - 8 november 2011 17:19

Hejhejhejhejhejhej! <3

Jag pallar inte sätta på den stationära datorn & ladda över alla bilderna, isf senare ikväll, XD Lat var det här jaa. Tagit lite webbkamerabilder iaf for uuuuu! <3 Så det blir bra ja. Snart ska jag duscha, göra läxa (-.-) Hate it. Maaaatte, så boring, känns som jag pluggar det hela tiden -.- Hate, hate , hate. Fast tkr det är kul när man inte 'måste' ....   <3 JAja, en störd liten beskrivning, men ja ?

hahhahah, kul liv det här ^^ Sitter iaf med Affes dator. Lööööv it. Nu kom Doris precis & la sig, naaaw va hon är goooosig! Funderar på att göra en videoblogg men får allt se. 

Seg dag i skolan men grym ändå. Känns så mkt bättre än det som hände yesterday... Men det ska vi inte gå in på... <3

HAde den här roliga vikarien igen ^^


MEn vi kör på en dagens outfit! <3


Outfit:


tröja - cubus

jeans -  ?


Smink:

puder,concelaer , mascra, kajal


Hår:

Mittbena


Smycken:

Ett halsband med hjärtan

Ett halsband med pärlor och 'ringar'

runda stora örhängen

armband

en röd/orange klocka


Humör:

Riktigt glad men trött ^^


   

örhängerna , ---->     

koncentrerad ? ;ooo ^-.-         


 


Sen en fin, gullig bild på pappi som myser med Doris! <3 Love u both! <3


MEn ni får ha det,

puss, puss


//amanda '

Av Amanda - 8 november 2011 07:50

Hej, hej! <3

Sticker snart till skolan...

Idrott idao känns ju sådär när man inte har sovit världsbäst inatt. DEls för att jag välte ner mitt natttygsbord, men ja, ja ^^ Har la bara samma gamla vanliga lekar som vi ALLTID gör... :c Lite såhär tråk faktsiskt & direkt på morronen. Efter skola hem, göra läxa, duscha, blogga, kankse dagens outfit med bild till ? DEnna datan har ingen webbkamera elr kanske till och med med systemkameran?! Får se, ska ladda över lite höstbilder jag & Emelie har tagit med Otto & Athena...  Fina bilder d. Gå in på Emelies blogg --------> emmemjs.bloggplatsen.se tror jag den heter. <3 Hon har redan lagt ut höstbilder, så bläddrea ner där, <3

MEn nu är det dax för mig att sticka tror jag, <3

Hörs senare :dd


//amanda    

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards