Amzzie

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Amanda - 7 november 2011 16:53

[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ ] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ??] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[samlar inte ngt? ] Du samlar på något normalt.
[ men till mina kompisar! ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[x] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.

[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du är nöjd med ditt utseende.
[jodåå, lite ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.
[x] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[ ] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[x] Du är en ganska snäll person.

Total:
———————————
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!



yes! Jag är faktsiskt riktigt lycklig! :D

24 st! :d


//amzzie <3

Av Amanda - 7 november 2011 16:16

Svek är nåt av det värsta som finns.

DEt har jag råkat ut för och det är hemskt...

DEt är lixom så onödigt.


När man pratar med 'personen'' pratar den skit, ljuger titt som tätt, (känns så för mig iaf), och blir sur för minsta lilla. Inte för att jag inte gör ngt dumt, för det tkr jag inte jag gör och kan faktiskt sitta och tänka på det ibland,

- gör jag ngt fel för att ''personen'' blir sur på mig och behandlar mig såhär?

Men jag kmr inte på ngt som är anledningen.

''personen'' blir bara sur, negativ, tror oxå personen pratar skit om andra om mig, kan håna mig o likande, om den är sur på mig. JAg är trött på det här! Personen går på samma skola, så man kan säga att jag "trakasseras" lite i skolan. JAg vill inte att detta ska påverka min utbildning, mina betyg elr ngt liknande, i slutändan kmr ju detta leda till mitt jobb.

Du är skitsnäll och så när du verkligen är det, två helt olika personer.

Om jag ska gå & vara ledsen dagarna långa för ''personen'' deprimerar mig kmr ju inte jag kunna prestera & DET är det enda jag tänker på.

Jag säger ifrån, börjat tröttna, innnan brydde jag mig inte.. Nu ska jag stå upp för vem jag är, hur jag känner.

DEtta ska inte få klanka ner på mig. DEtta är bara en början på en ny person (mig) som står för vad jag tkr,

just det, nu ska du inte komma undan, jag bryr mig faktiskt!!!



Ja, tyvärr blev det en väldigt tråkig början på ett inlägg...

men ja, så känner jag just nu, nertryckt hårt ner i marken,..

MEn har haft det helt ok i skolan ändå trots allt.

Fått se 2 prov så man kanske är lite deppig, fast jag borde vara nöjd för har fått

långt över E på båda ^^ DEm sätter inte rikigt ut betyg nuu.... -.-

SKa vi köra till på en dagens outfit ?

Jaa, det tkr jag, en snabbis.


Outfit:

Aeropastale, t-shirt

blå, munktröja - H & M ??

jeans - ullared :D


Smink:

mascara, puder, concealer, eyeliner.


Hår:

Blandat,

inbakad fläta, hästsvans, sidtoffs..


Humör:

Rätt dåligt. <3


Kör en sån här för skojjs skull!


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Clementiner, telefon & ljus ^^ Sitter i vardagsrummet...
Tre saker jag gör just nu: BLoggar, lyssnar på musik & tänker ^^
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Fått barn, ha en grym kille (^^) & ha varit lycklig!
Tre saker jag kan: rida, (tror jag) , många låttexter (^^) , bli riktigt arg , :ss
Tre saker jag inte kan: skala clementiner, apelsiner & bananer ^^ , 

En sak jag tycker att du ska lyssna på: dina kompisar, (oftast bertyder dem riktigt mkt för dig!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Rida bättre, skala frukt, laga mat!
Tre favoriträtter: pizza, tacos och allt med potatis ^^ :)



Hahhaha, har såhär lagom kul men kör en till:


- Vad har du på dig när du sover? - t-shirt + undekläder -.-
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) - på sidan
- Hur många kuddar har du i sängen? - 7 elr 8
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? - sometimes.
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? - mmh. tror d.


http://snyggareblogg.se/ - hät hittar jag testerna , ;)<3

Kmr ett långt inlägg med mer test ^^  <3



//amzzie <3



Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards