Amzzie

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Amanda - 18 oktober 2011 18:55

HEjhej-! :)


Tä'nkte göra på en dagens outfit för igår & idao.. :)


Igår:

Adidaströja, vitt linne & jeans.


Hår:

Flätor i luggen.


Smink:

Puder, mascara, concealer & eyeliner


   


srry, webbkamerabilder....


Idao:


kläder:

aéropastaletisssha, blåmunkjacka, jeansleggings :)


smink:

concelaer,puder,mascara & ögonskugga.


Håret:

Två flätor i luggen uppsatt i en tofs.


 


-.-


   

Ser ni jacket i mitt ögonbry ?

Asså jag har en maskin som grejarbort äögonbrynen ist fört att noppra, men asså jag måste typha failat rejält med den ngn gång ? <3 JAja.....



JAg har faktiskt lagat mat idao, egnagjorda köttbullar, sås& potatis med lite hjälp av brorsan, gött va d! <3

Ska bara chilla, göra läxan (-.-). Imon åker jag till Athena. :)<3

Lovely tjej d där. Red igen igår, hade hoppning på en häst jag aldfrig hacde ridit som är dessutom osäker i hoppning ^^ Men jag måste säga att det gick super!  :)<3

JAg venne va jag & Emelie ska göra imon,.. Hoppas ngt kul som vanligt! :D<3

Asså jag längtartyp till julen/sommaren då¨man kan ta så fina kort. Assåimon kanske jag & Emelie ska ta lite höstbilder med hästarna , göra de fina & såå? Extra än vanligt. Sounds good enligt mig... <3 Japp, ska höra med Emelie! <3

Emelies blogg hittar ni här -------->   http://emmemjs.bloggplatsen.se/


hade bra,

POK

//amanda <3

Av Amanda - 18 oktober 2011 18:44

HEjhej!

Är medi en tävling ;


http://stockholmriders.blogg.se/2011/october/bloggtavling-igen.html#comment


//Amzzie.


p.s dagens outfit kmr... <3

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards