Amzzie

Direktlänk till inlägg 8 september 2011

It was dark & I was over.

Av Amanda - 8 september 2011 17:56

Den enda jag saknar nu är du . ♥



I let it fall, my heart, and as it fell, you rose to claim it.

It was dark & I was over, until you kissed my lips and you saved me.

My hands, they were strong, but my knees were far too week.

To stand in your arms, without falling in to your feet.

But there's a side to you that I never knew, never knew.

All the things you'd say, they were never true, never true.

And the game you'd play, you would always win, always win.


But I set fire to the rain, watched it pour as I touched your face.

Well it burned while I cried, 'Cause I heard it schreaming out your name, your name.


When I lay with you I could, stay there, close my eyes, feel you here, forever, you and me together nothing gets better.

But there's a side to you that I never knew, never knew.

All the things you'd say, they were never true, never true.

And the game you'd play, you would always win, always win.


But I set fire to the rain, watched it pour as I touched your face.

Well it burned while I cried, 'Cause I heard it schreaming out your name, your name.

It set fire to the rain, and I threw us into the flames. Well, it felt something died, 'Cause I knew that, that the last time, the last time.


Sometimes I wake up by the door, that heart you caught must be waiting for ya.

Even now when we're already over, I can't help my self lokking for ya.


But I set fire to the rain, watched it pour as I touched your face.

Well it burned while I cried, 'Cause I heard it schreaming out your name, your name.

It set fire to the rain, and I threw us into the flames. Well, it felt something died, 'Cause I knew that, that the last time, the last time, ooh,.


Let it burn...


/amanda '

 
 
Ingen bild

Jennifer!!

8 september 2011 18:22

KOlla in min blogg www.Jenniferklippanalbaeus.bloggplatsen.se

 
Elin Rydell

Elin Rydell

8 september 2011 19:16

E det mig du saknar hjärtat ;p .. nej jag skojja bara vem e det du saknar babe ?

/ Elin Puss <3

http://elegull.bloggplatsen.se

 
Elin Rydell

Elin Rydell

8 september 2011 20:32

Har du pojkvän ? ;ooo <3

http://elegull.bloggplatsen.se

 
Caizaa

Caizaa

26 september 2011 21:22

Håller me Elin vem e de du saknar? :(
Vi dör utan dej här ;)
Du kommer väll nästa disco :D <3

http://gullunge98.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

tjo

Av Amanda - 22 februari 2013 12:35


 

Av Amanda - 10 januari 2013 20:34

               

Av Amanda - 26 december 2012 22:29

Header: Jag vill även att namnet på hästen ska komma upp när bilden kommer upp på headern.  Den första ponnyn heter Långåsens Athena & är född 07. Den andra Ponnyn heter Rocka Billy Boy & är född 03. :)          Presentationer:     ...

Av Amanda - 29 januari 2012 20:57


Hejhejhej! Nu släpps bomben här då! Nu är allt bestämt & jag flyttar över bloggen till http://amzzie.blogg.se/ ! Blev så trött på bloggplatsen.. Vi får se hur länge jag stannar på blogg.se men ni kan ju räkna med bättre bloggningen! :D Sååå nöjd ...

Av Amanda - 29 januari 2012 20:34

Jag sitter och Latar ni nu i soffan! Snart släpps bomben, hoppas att det kmr bli bra! Nom, nom! Jag tror att det kmr bli grymt ! :D Så snart kmr ni få veta :))...

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards