Amzzie

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Amanda - 30 augusti 2011 19:41

Hej igen!

Bild på lösnaglarna får ni här :D <3

   


hahahah varsågoda  :D <3


//amzzie <3

Av Amanda - 30 augusti 2011 18:59

Slänger in lite bilder på outfiten. HAde inte sån här toffs i skolan men baka pannkakor med Kajsa innan så satte upp håret...

Outfit;
Blus från ngn affär från London
Linne från GinaTricot
Jeans från Lindex
Smink;

Kör en enklare stil på sminket idao.

Bara mascara & concealer.

   

   

  Srry för suddiga bilder nu d sista, men höll i darorn så d blev lite svårare...


POK
//Amzzie

Av Amanda - 30 augusti 2011 18:30

TJJA ! <3


Nu har jag funderat lite & med lite pepp från Kajsa tror jag att jag ska komma igång med bloggen lite igen. DEt kmr inte vara full update. Men så gott d går lixom!       JAg har ju inte haft så många besökare innan, men  har jag tur kan jag få tillbax mina besökarfe & även ngra till, XD <3 Asså jag kan ju dra en öliten snabbis & så vem jag är mm

JAg heter Amanda & är 12 år, ska fylla 13 om typ två v. 11 sep :D

På fritiden gillar jag att vara med kompisar, va i stallet + att rida & innebandy &&& FOTA !


Stallet + hästar;

Just nu rider jag 4-5 dagar i veckan vilket jag är riktigt nöjd med! På fredagar går jag en specialgrupp för hoppning som vi hoppar & har markarbete med. Längre fram mot våren 2012 siktar vi på att vara med i GotaCupen. I gruppen på fredagar rider jag en D-ponny som är ca 144cm hög i mankhöjd. Han heter Rocka Billy Boy & är fux. DEt är min favorithäst + en annan i stallet. Jag rider för Lilla Edets Ridklubb. På lördagar rider jag i en grupp, som vanligt med lektionshästarna. Då ändrar man ju häst. Jag rider för en ridlärare som heter Sofia! :d<3

Just nu rider jag inte på bestämda dagar på min sköthäst men rider henne , ca 2-3 ggr i veckan. Hon heter Långåsens Athena, är ca 139cm i mankhöjd, & lite fuxfärgad. Jag rider även för tränare med henne ca varannan vecka kmr d att bli hoppas jag. Oftast näär jag rider Athena gör jag det med en megarolig kompis som äger stallet där Athena står i.   SÅDÄR, d var väl allt (;


Skolan;

Jag har börjat på en ny skola, med nya lärare, med ny klass, med nya lokaler med nytt, ja allt ! <3 Men det blir skönt att "frächa" upp sig lite! Änså länge trivs jag bara bra! :D Anatgligen kmr det bli mke plugg & såå, men så är ju livet, that's lifeee lixxom (;


Friends;

Har dem bästa absolut. VA mer behöver jag säga!


Familjen;

SAmma här, behöver INTE säga ngt mer, för dem är BÄST! <3




Kärleken....;

Asså just nu är jag inte "kär" i ngn såå.



Okayy, där har ni en liten update från mig, jag kmr försöak blogga när jag har tid & men förvänta er inte för mkt nuu bara,.  (;  Ni som läser. Kanske jag lägger upp en dagens outfit. Vi får see hur snäll Affe ä & lånar ut datan. HAn har ju fått en egen med hyffsat bra webb & dem 2 andra med webb är inte på så får fjäska med han :d<3 Förresten är vi nästan klara med vårt nya vardagsrum, förutom att det finns ingen TV, soffbord, tvbord & lite skåp & så är det stökigt... HAhaha, såå snart ska jag gå & sätta på mig lösnaglar för jag biter på naglara, så jag 
& Kajsa gjorde en deal, hon gör frans manikyr på sina FINA naglar, så fskar jag XD MEn nu får jag sluta skriva ssåå ni inte tröttnar om ni inte redan gjort d.


POK!

//Amzzie

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards