Amzzie

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Amanda - 7 juli 2011 15:15

Heej jag heter Kajsa och är 12 år.
På fritiden så gillar jag att simma och rida, jag rider typ 2 gånger i veckan på vardagarna, en gång på lerk tillsammans med amanda(vi är bästisar) och så brukar jag rida en gång i veckan hos min kompis Emmie på hennes häst Skimmra http://emmieortendahl.blogg.se/ Skimmra är en söt och duktig B ponny på 5 år om jag inte minns felLer  Nu på sommaren så har jag börjat att rida en skettis som heter Mymlan hon är en skäck. Mymlan är också duktig och söt. Inom ridningen så satsar jag nog på att kansake börja tävla någon gång för än så länge har jag bara hoppat en clear round och varit med på klubbtävlingar så jag hoppas ju på att någon gång typ tävla på riktigt för det hade ju varit kul.
   
Jag simmtränar 3 gånger i veckan och tävlar även fast inte jätte ofta. I simmningen så tävlar jag ju redan så där hoppas jag på att slå pers i dom olika grenarnaRullar runt på golvet och skrattar  Jag gillar även att vara med mina kompisa, läsa,  sitta vi datorn och massa andra saker som jag inte kan komma på nu.
  
Jag är själv gansak blyg när jag precis har träffat någon men när jag känner personen bättre så pratar jag nonstop. Jag tror att jag är en bra kompis eller jag hoppas iallafall det.
 
Hejdå Kramar Kajsa, det var roligt att gästblogga här Rött hjärta
  
Tack jättemkt Kajsa för du ville gästblogga för mig! (:
Puss, puss! <3
// Amanda

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards