Amzzie

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Amanda - 20 juni 2011 23:07

Gonatt, nu ska vi sova så vi inte är trötta inför imon ;d

Puss på er,bye <3

/MrsAmandiih

Av Amanda - 20 juni 2011 23:07

Gonatt, nu ska vi sova så vi inte är trötta inför imon ;d

Puss på er,bye <3

/MrsAmandiih

Av Amanda - 20 juni 2011 21:43

Hej !

Vi sitter & tittar på film, men nu kan jag inte blogga...

Puss, hej

/amanda

Av Amanda - 20 juni 2011 16:18

Äntligen kmr bilderna, hoppas ni uppskattar d (;

        Fin, fint, runt här, fran & tbx var d när jag *& Kajsa paddla kanot ;D

                                                                                              

 

Hade ngra fler bilder, men många va typ samma (; så ä d, //amazzie

p.s får inte till d med texten, just nuu.... PUSS ! <3

 

Av Amanda - 20 juni 2011 15:26

Ni vet att jag tkr det är dumt & sitta & prata mä en kamera !

Puss & hej

amanda <3


Av Amanda - 20 juni 2011 13:42

[ ] Du har en pojkvän. (lycklig ändåå)
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum. (Sometimes) HAhahaha x)
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är. Fattar inte x)
[x] Du har varit på konserter.
[x] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan. (Näää, men d är okeyy)
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[x] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil. ina föräldrar, jaa (;


[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.
[x] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[/] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[x] Du har inga "fiender".
[x] Du är en ganska snäll person.

Total:
———————————
Total : 27 ½ x) Fatta inte alla, hahah (;

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!  [X]


Grymt, jag blev skitlycklig ! <3

Stämmer :)

//amzzie

Av Amanda - 20 juni 2011 13:35

Hejhej!

Ska käka lunch. Sen laddar jag över bilderna t datan & sen bloggen, har ni tur & i vill blire ett vidoinlägg seen, men bara mää webb.... Men ha d <3

Kör en dagens;


outfit;

linne - ingen aning.

shorts - iingen aning d heller, gina tricot kanske ?


smink;

mascara

concealer


humör;

D är ju på toooooooopp!


göra;

vänta på Elin & Tilda, deras tåg kmr in på centralen 17.17 tror jag :D

videoblogg

ladda över fotona xD


Sådär,

/amanda


Av Amanda - 20 juni 2011 11:02

Gomorron !

Vaknat, käkat frukost. Snart ska jag packa upp min megaäska för 4 dar x)

Hoppas jag laddar upp bilderna idau oxåå (; Grymma bilder kan jag säga ! Sjukt kuuuuuuul! Idau kmr ju Elin & Tilda mää tåget.  Så pappi hämtar em efter jobbet (;  Imon & på Onsdag går vi på Liseberg ! Kul, kul <3 Lööööööve it <3  Hiihihih,

Okeyy, slappa idau kanske riiiiida, sen kmr ju dem. Okeyy, roliga news, nääe kanske inte...

Elins blogg hittar ni här ----> http://elegull.bloggplatsen.se/ :D


- Puss & KRam u ska jag packa upp !

/amzzie

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards