Amzzie

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Amanda - 16 juni 2011 08:51

Här kmr en liten dagens ;


outfit;

adidaströja - adidasaffär

magtröja - ngnstans i Venedig på torget hos en sur tant ^^

shorts - H&M I think

nylonstrumpbyxor - nada aning (;


smink;

concealer

kör rätt naturlig idaau


hår;

lockarna kvar sen igår & en hästsvans (;


humör - megaglaaaaad !


Dagens göra;

åka väg (;



Hinner inte mer nuuu

puss & kram från eran Amzzie <3

Av Amanda - 16 juni 2011 08:42

Hejhej !

Snart drar jag. Ska bli så sjuktkul! Kmr ju hem på söndag så antagligen blire ett inlägg dåå (: Har packat allt, har en stor resväska, mammi trodde inte jag behöde en sån, men jag packar ju så sjukt mkt grejer (; Asså om ni undrar har jag alltid gjort "stavfel" i tröja, fast med två jj, mamma reagerade på d,tydligen läser hon min blogg ^^  JAja, men hon ville inte att alla skulle tro att ag är världens, kanintestavatjej, lol, näääe men inte så,för mammi är INTE sån, hon är BÄST, men d jag ville få sagt var att jag kan stava t tröja & grejor. (;

HAhaha, men jag har iaf packat allt. Typ 09.15 går bussen ner till gbg, sen byter jag & Kajsa t tåget (;

Men ni får ha d grymt, like I should have ! <3

Puss & Kram

Får gårdagensbild

    hihihihii, puss <3

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards