Amzzie

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Amanda - 15 juni 2011 18:01

Här ä ngera bilder från skolavslutningen. Pappi har tagt korten.... Nu ä han i Schweiz, Zeneve mää jobbet. Hoppas han har d bra. Kmr hem lörda'

Här kmr iaf bilderna (;

Inte världens finnaste smile (; Men alla andr acheyor ä supersnygga ! (;

  HAhahaha (:   Emmie & jag , synd att hon had tröjja på sig....   Va gör du Kajsa, fiinaste ändåå (L) <3  Jag & Andrietta, Jag = fin min, nooooot !



//jag <3

hejdå <3 

Av Amanda - 15 juni 2011 17:45

test 4 (:'

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ofta fullbokade men inte stressiga (:

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nää, inte trubbel men ganska många tillsägelsig (stav!)

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13

Tror du på liv på andra planeter? beror på (;

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? gå & dö. ;d

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaa !

Tycker du om att krama folk? Jaaa !

Äger du en digitalkamera? Yupp.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kan int ekomma på ngra nuu (:

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ibland, veror på om d är viktigt elr inte ;D

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nääe, inte så ofta....

Är du mörkrädd? Ibland ;$

Tre saker du alltid har med dig? MOBIL, hörlurar t mobilen & tuggummi (:


/amzzie


Gå in på youtube & min användare för videoklippet får inte in d på bloggen nuu..

MrsAmandiih      <3

Av Amanda - 15 juni 2011 17:38

Test 3 (:


Vilken svordom använder du mest? Fan elr helvete (;

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.30

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica (:

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara mää tro jag (:

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa sen en HÄST !

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Yepp :D


När var senast någon stötte på dig? Ngn gång ;d

Vad åt du till middag senast? Tacogratäng :DD

Kan du vissla? Yapp´+ busvissla (;

Tittade du på tecknat när du var liten? Jaaa §

Äger du några popband t-shirts? Nopp, (;

När flög du senast? Venne (;

Pratar du några andra språk? JApp engelska + lite spanska ..

Har du gråtit offentligt? jaa...

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nää inte riktigt, kanske navelpiercing?

Vad har du med dig in på bion? d jag behöver (:

Vad har du för väder? Vnne riktigt moln är vädret (;

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte gått gymnasiet än (:

När sov du senast på golvet? d kmr ja inte ihåg (:

Vilken är din favoritdrink?  Venne (:

Gillar du din boendesituation? Yes, yes !

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Spelar roll va man ska göö (:


//amzzie <3

Av Amanda - 15 juni 2011 17:29

Hej, här km test 2 (:

Senaste person du ringde:

Senaste person som ringde dig: Venne, (:

Vad drack du senast: saft :D

Vill du ha barn: Jaa :D

Längtar du till din nästa födelsedag: OFC !

Har rakat dina ben någon gång: Jaa, typ (:

Är du sugen på något nu: Neeej (;

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga alls (:

Använder du hudkräm: Typ jaa :d

Attraheras du av män med skägg: Dum fråga?

Micro-pop eller poppa själv: Gillar inte popcorn megamkt (:

Brukar du baka: Jaaa, love it :D

Röstade du i det senaste valet: Nopp! <3 Bara 12 (:

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: OFc I am, perfekt !

Vilken låt lyssnade du senast på: Danza Kuduro..... (;

Har någon annan sovit i din säng inatt: Neeej (;

Vad tycker du är äckligt: nattfjärilar, spindlar & massa annat (;

Har du pengar på mobilen: Japp, :D


//kmr mer sen (:

(:

Av Amanda - 15 juni 2011 16:00

Lyssnar på musik. Har den minililladator så blir inte såå långt inlägg + inga bilder just nuu. Antagligen sen :D

Emmie har visat mig var testern finns, såå d kmr ut sen när jag byter dator !

Grymt ! <3

Kör en dagens på d oxåå (:


Dagens;


outfit;

tröjja från Venedig, halvmagtröjja typ (;

shorts från ingen aning (;

nylonstrumpbyxor ! :D


smink;

mascara

puder

eyeliner

concealer

glitterögonskugga (;


hår;

lockigt uppsatt i en toffs :D


humör;

Jeavligt glaaao ' Sommarlov fii faen :D


göra;

en header t en kompis

bilder t bloggen

rsten av testet :D

Venne om d ä nåt mer


//Amzzie (L)


Kmr antagligen filklipp se, I hope  (;

(:

Av Amanda - 15 juni 2011 12:25

Är määä Andrietta (:

Kul, kul

hejdååå

/jag <3

Av Amanda - 15 juni 2011 07:43

Klaaaaar !

Blev den röda klänningen, hade halvt bestämt d innan men ville c va ni tkte (:

Lockar ii håret, flätor från igår.

Pappa skjutsar oss till skolan idaao (;

Ska typ inte ha såå spciella skor heller (;

Har nylostrumpbyxor såå kan inte ha dem skorna ja tänkte (;


Dagns;


outfit;

klänning från nelly.com  (hinner inte länka (; )

nylonstrumpbyxor - somewhere


smink;

puder, concealer, eyeliner, mascara & nån glittrig ögonskuggegrejj (:


hår;

lockigt, meeeeeeer när jag kmr hem(:



// amanda  

Av Amanda - 15 juni 2011 06:58

Hejj !

Hinner inte blogga merför har så mkt att göra.... ! LOve yaaao! <3

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards