Amzzie

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Amanda - 11 juni 2011 21:48

Hej ni söta! (:

Bloggar lite snabbt, har haft helt megaskojj idaoo. Köptelit grejjs. Imon är det väl samma update ;// Ska åka ngnstans m morfar, mormor, Marre & OLa & familjen, kulkul! Love baa! <3

Tagit bilder på dt jag köpte.. MEn datan ä avstängd& orkar inte stta på den så bilder bire imon´, (L)

Men berättar om dagens iaf;

Vakna 06.15, gick upp & grejja mig, kvart över sju kom Kajsa & hämta mig. Vi var protokollspringare, (;  Hihihih, men d gick bra, hade inte så mkt & göö bara (: Förresten ade d ju regnat skiiiiiitmkt, så blev ingen terräng.. Men d blev gymkhana, med Biiiiiiiiiilly! SJUKT NICE !  Han blir såå glad av sånt, så han vill bara springa, glädjeskutt allt sånt ni veet (:  gött, gött (:  Sen hjälpa t mera, sen heeem snabbt duscha, grejja mig & allt sånt ni vet (: Åkte in  stan, träffa Tim & shoppa,,. Han vaa så gullig, satt & vänta utanför medns i testa grejjer,.. Han fick följa mengång, när jag skullerova en tröjja över en annan tröjja (; Hhihihihii, d va astrångt dååå (; Men jag köpte sånna lockgrejjer på KICKS, testar haidem över natten  så får jag see om dt blir & ha på dem på skolavslutningen.  Om d blir bra lockar (:   Köpte även ett par solbrillor, ,man fick mää en coolt skydd till x) Sen köpte jag även en ny concealer, snajjs snajjs ! Bra att ha saker (;

Sen gick vi 4-gott & jag köpte en cola, vi gick in på Åhlens igen & satte oss på typ Sackosäckar, göööömysigt ! <3 imon som sagt ska vi nog spela fotbollsgolf tror jag d ä (:  Gölligt, gölligt (; Tyvärr ingen kamera från ridningen, mammi kom ju later, & hon glömde den... SORRY !  Sitter & tittar på friidrott x]  Musiiiiik oxxå !   Aså, sen en annan sak oxåå, kmr ha mää mig mobilen på ridlägrwet, kanske digitalkamera ,, (:  Not the system, kanske kamera imon oxåå :D  Förresten på måndag, går vi från 09.15 - 12.30, meeeegagött! :D Kansek ngt annat oxxå men sger inte d,  inte föns om ett tag. Kan inte blogga från torsdag - söndag,nästa vecka, denna vweckan som kmr (:  Ska m Kajsa upp till hennes mormor & morfar & Zeb! :D  Kameran ska mää tror jag <3  Skrivit mkt på den lilla bajsigadatorn nuu såå rätt stolt! Lägger mig ganska tidigt idaao, tröött, bilder imon, pusssssss!

/amandiih  

Av Amanda - 11 juni 2011 06:44

kvart i, kajsa kmr kvart över.... Nästan grejjat allt. Sjukttröttiaf, hade behövt sovmorgon!  Men d får jag snart ! Grymt rolig daa' ska d bliii. Om jag hinner ska jag försöka blogga mer idah, & såklart om en speciell person?? Undra vem? Hhihihih, ska iaf gå & borsta tänderna, & grejja mina saker..

PUSS & KRAM

//Amanda , love yaaaao!

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards