Amzzie

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Amanda - 4 juni 2011 23:06

Sjukt trött idauu igen, tittat på film hos Andrietta (:  Funderar på om jag ska gå ut & titta på lite fotboll, på tv såklart, dock väldigt trött. Asså flabbat såå sjukt mkt me Andrietta todayy lixom. :D

Puss från eran Amzzie såå länge (L)


Av Amanda - 4 juni 2011 17:25

Tjoou! Kolla besökaran alldeles nyss, 5 st?!

I förrgår 70, tror inte dem nya läsarna hakade på....  Bakaty pizzabullar, svingooa men fula.. (; Känner inte för att lägga upp ngra bilder, (; inte på humör, srry.

/amzzie

Av Amanda - 4 juni 2011 12:32

Hur ska jag börja detta inlägget, hej? (:

Okeyy, iaf vart i stallet, söta Tonic hade jag! (: Inte haft han på läääääänge! ....  Ganska mysiii häst. (:    Kommit iaf hem, käkat tiidig lunch & duschat. Ska inte ner t stan idaau utan imon. Är ju såå himla fint väder idauuu! <3 Love the weather asså :D Sen ska jag ner & baka pizzabullar, x)  Maybe att jag ska träffa Andrietta sen oxå :I Nice, nice (: Jag har tagit lite kort i stallet, fast bara på Nirwana tror jag x) Satckars Tonic, Billy ä ju på tävling förresten. Nästa gång blire terräng & gången efter d gymkhana (:  Kul, kul :D     Kan berätta va vi gjorde på ridningen, vi tränade på sittsen i galopp :D Väldigt roligt & man lärde sig mkt, (: Sits kan man alltid träna pååå! (:   Kmr få Billy på terrängen & gymkhanan (: Så sjukt glad  :D Passar på & tar en dagens ;

Dagens ;)    ;


outfit; linne,   shorts :D


smink; nada, vf idaao? Pallar inte men ser blek ut, x)


göra; baka pizzabullar xI


humör; glaaao, (:


håruppsättning; fyra hårsspännen på huvudet (; , (inte lockigt) nyduschad hår, så lite vått (;  


//Eran Amzzie <3



p.s Sverige vann igår med 4-1 :DD Puss & kram d.s (:

Av Amanda - 4 juni 2011 09:15

Siiter i bilen på väg t stallet (; Puss från mig

/amzzie

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards