Amzzie

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Amanda - 2 juni 2011 23:39

Shiiiiiiit!

Är såhär skiträdd typ för sånna här insekter osv... Hade haft uppe fönsteret länge idah & när jag hade lampan tänd kom en sån där fjäril, varit uppe typ en halvtimme & letat efter den & vill inte gå & lägga mig i min säg, där den vaaa, så himla typiskt mig. Så fort jag känner ett hårstrå på min arm elr nåt blir jag skiträdd. Sitter typ & skakar... Nu har jag iaf utrustat mig om den skulle komma, fläkt så den blåser till ett hörn & inte kan flyga ngnstans (;   Doris leksak, en grejj på en pinne som man kan vifta mää, en tiding & vifta mää & en ficklampa.. Hoppas jag klarar av natten .... Detta inlägget ä nog sita för idaah.. (;


Puss & kram

Amzzie

Av Amanda - 2 juni 2011 23:11

SKa snart nana, för e typ ganska trött, har inte så mkt o göö heller! (;

Asså en grejj ä helt himla sick lixom, igår  13 läsare på bloggen typ, sedan idag fick man en länkning av söta Nellie Berntsson & så plötsligt 67 läsare elle  nått?! Jag skäms inte över att jag bara har 13 läsare typ, visst hade ju vart kul om man blogga för ngra fler, men, men, allt kan man inte få så just nu ä jag, helt amazing glad!        Jag hoppas att ni nya som kikat in på min blogg idah kmr fortsätta, & diggar den!    

Hoppas ni följer mig på bloglovin! (:Hade vart megakul, som sagt oxå, kommentera & du får en länkning t DIN blogg     Tidigare idah trog jag igång en ny omrösting, rösta gärna hur gammal du ä. (: Har oxå dragit igång en frågestund elr va man ska kalla d. Nu får  DU fråga mig vad DU känner för, både som ny läsare & som gammal (= HA d bra så länge,

ni får mer inlägg imon, puss & kram

/amzzie

Av Amanda - 2 juni 2011 20:06

Tittar på CSI NY, kmr om en timme & säger hej, sen ska jag se på Criminal Minds elr  nån film bye så läänge


/amandiih

(:

Av Amanda - 2 juni 2011 19:59

Gölligt litet bloggtips ; http://elinwessberg.bloggplatsen.se/


 <3  (: Kika in baa (:


/amanda

p.s glöm inte kommentera, så får du en länkning <3

Av Amanda - 2 juni 2011 19:52

Hajjj!

Är så grymt glad just nuue, skickade en idolbild t Nellie som hon a upp på bloggen, så himla go tjej! <3 http://nellieberntsson.blogg.se/index.html Hon ger lixom alltid tillbax! kika in! Fick än länkning av henne oxå <3

  Tänkte att om ni kommenterar så får ni en länkning (; Alltid nice mää d lixom (:

Haft superchill dag verkligen, no new pics.... :( Srry, men sjukt kul iaf, väldigt glad (: Tänkte oxå om ni nya läsare undrar ngt ä d bara att fråga på (: Drar igåång en frågestund, fråga va nii vill! <3

Puss & Kram från mig <3

Av Amanda - 2 juni 2011 13:48

Kommit ut en ny omröstning, RÖSTA! Please! (:

Av Amanda - 2 juni 2011 12:56

Ligger i min underbara säng, med datorn i knät (:   Har en gooo fläkt bredvid mig & spelar musik  <3 Love! (:  Gött, (; Igår, va vi hos ngra kompisar typ, va faktiskt kul, men deras lille kille på typ 5/6 år va på mig hela tiden, men så himla söt! (: Ska passa deras hamster i sommar x) 5 veckor när dem ska till Malaysia.. (: 5 veckor ä länge, d positiva för hamstern ä att hemastern får eget rum, Affe ä ju borta i en månad.. (; HAmstern heter Wille så ni vet,, (;  Vi kom hem vid 23 igår,.. Srry blev inget inlägg för jag hade huvudvärk & var helt megatrött..      Funderar på om jag skall börja använda sånna här smailis igen, rätt söta faktiskt, x]

   No idea för vad jag ska göra idah, vakna 10.30, har ju käkat frukost & såå men har bara ett par gröna, korta, mysiga shorts på mig & en gosig stoooooor tröjja      Ngt tips va man kan göö?  


Ni måste verkligen kika in på;  http://nellieberntsson.blogg.se/       Så fiin blogg,  helt grym, följer varje daa, flera ggr om dan (L) Hihihhi (L)


/amandiih

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards