Amzzie

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Amanda - 1 juni 2011 22:32

Är i bilen på väg hem, mammas mobil... ;-) hade faktiskt ganska roligt, ja roligt ;-) Har ni tur blir det ett inlägg när jag kmr hem. :-D. Puss & kramAmzzie

Av Amanda - 1 juni 2011 15:56

Här ä lite builder (:



                     



/amanda

Av Amanda - 1 juni 2011 14:59

Heeeij! (:

Heemma nuuu (:  Käkat mellis, lyssnar på musik, fb & såklart bloggen (;

Fotbollsturneringsgrejjen gick super (;  Tkte jag skötte mig grööömt (;  Hhaahah (:

Fick städa efter -.- Men det vä inte så mkt.. ^-^  Ska t våra gamla grannar typ. När vi bodde på ett annat ställe, så bodde dem däär, sen flytta dem, så flytta vi sen så ska typ på midda' hos d sen..  Dem har 3 barn på ttyp; en som ska fylla 11, en som fyllt 8 & en som ska fylla/fyllt 6 ... Småttingar.. :(

Dagens;


outfit;

linne - vitt från gibraltar i spanien fast englad x]

adidaströjja - röö', vit från adidasaffär typ (:

Shorts - vita från H&M

nylongrejjs - typ brun/hudfärgade från venne (;


Smink - puder, concealer & mascara

humör - trött typ.. (;

dagens gööra - på middää'

håret - lockigt i en toffs (:

   Från webbcameran- kolla min näsa : PP  Kmr bider från systemen sen tror jaa!

Hey såå länge <3


// AManda


Av Amanda - 1 juni 2011 06:52

DEt ju nyyy månad (; Sommar!


     - Kmr nyare bilder, som jag tar this månad X)


/amanda

Av Amanda - 1 juni 2011 06:43

Gooooomorron! (:

Håller på att välja kläder inför todayy,, inget speciellt, baa fotbollsturnering, (: Sja sitta i sekretariatet & snacka (:        

Outfiten;

Nylongrejjs - don't know  (;

Shorts - H&M  (;;

Hade svårt att välja tröja, men jag tänker, fotboll ä ju en sport, & adidas är ju typ ett sportmärke? Så  d blev;

vitt linne - Gibraltar - i spanien - fast England x)

rööö', vit adidaströja - adidasaffär (:

Ska ner & käka frukost nuu, finns på mobilen (;

Love yaah

/amandiih


Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards