Amzzie

Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda - 2 maj 2011 07:30

Hej!

Skolan snart, ska sen till tandläkaren. Sen efter blir det ridning på LERK, hoppning! Kulkul!

Ha det!

Amanda (L)

Av Amanda - 1 maj 2011 20:15

Kikar på mästarnas mästare :)

Imon börjar vi med uteidrott på idrotten, xD

Hejdå!

Amanda

Av Amanda - 1 maj 2011 20:15

Kikar på mästarnas mästare :)

Imon börjar vi med uteidrott på idrotten, xD

Hejdå!

Amanda

Av Amanda - 1 maj 2011 18:31

Yoo'! ;)

Har mammas jobbdator, så kan inte ladda över bilderna, srry. Affe har den andre.

Kan ju berätta lite kort om idag dååe. Vi åkte hemifrån i morse & kom dit. Vi kiika lite på startlistorna & kolla när Nellie Berntsson skulle hoppa. Hon var fjärde & näst sist typ som starter dååe. Första hade hon vunnit med Thonna men var inte där så såg inte hur det hade gått för Sterre. Så himla söta ponnies asså! Men sen kolla jag dååe när hon hoppa dååe. Tyvärr kom hon precis utanför placering, 7:a av 6 placerade. Synd, Sterres resultat kmr jag inte ihåg :$ Srry! Men det så grymt ut & hon borde vah nöjd! Här é hennes grymma blogg; http://nellieberntsson.blogg.se/

Kika för den är awesome! Vi fortsatte & kolla & sen kom Emmie, Jeanette & Gaggo. Vi va' med Emmie & tagga upp lite. Emmie red grymt, men tyvärr i grundomgången gick det lite fort i combinationen (stav) så det blev en rivning & 4 fel :( Men grymt ridet! Vi stanna & kolla till typ 16.30 elr nåt  & sen åkte vi hem. Nu har jag käkat & såå. Ska senare se på mästarnas mästare. :) lol.. ;) Bilderna kmr inte som sagt idah...

Pussar & Kramar

Amzzie

Av Amanda - 1 maj 2011 16:44

Heihei!

Hemma nu efter en underbar dag. Srry orkar inte blogga nu & om en stund elr nåt ska vi käka! Så é det. Berättar mer sen elr nån annan dag!


Puss & Kram

Amanda  

Av Amanda - 1 maj 2011 12:00

Har det helt AWSOME!

Ha det!


// Amzzie <3   



Av Amanda - 1 maj 2011 10:00

På g till svealandcupen! (L)

Have a nice day!


Kisses and hugs to you guys!


/Amanda

Av Amanda - 1 maj 2011 09:29

1:a maj idah dååe, hoppas ni besöker min blogg som ni har gjort genom April-månad, hade vart kul!

Som sagt ska snart iväg o titta på hopptävling, Lycka till alla som ska va meed!

Ha en grym dag, 1:a maj!

Idag grattar jag/vi min morfar som fyller 61 tror yaa. Grattis!

Vi grattar oxå Timothy som blir 13, grattis!


Puss&Kram

Amzzie

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards