Amzzie

Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda - 5 maj 2011 07:03

Heihei!

SKa till stallet om typ 20 min ;)

Bloggen som sagt ä nte klar än.. :)

Ska ju på utvecklingsamtal ida' vid 15.10 o sen ska jag rida.

Tror Kajsa ska med oxå :) JAg hoppas jag får Billy! <3 Min älskling! (L)

HA det

Puss & Kram

Amanda

Av Amanda - 4 maj 2011 20:08

På g med att grejja om bloggen, inte klar än! ;)

Allt ä inte färdigt som sagt.

Puss & Kram

Amandääh 

Av Amanda - 4 maj 2011 18:58

Heihei!

Chill dag idag i skolan.

Kom hem käka mellanmål, blogga ett litet inlägg o bara chillat vidare.

Imon ska jag rida o ska på sånt här utvecklingssamtal. Hoppas jag får Billy på ridningen! ;) Himla sugen på den söte lille prinsen ♥


Så var det ;)


// AManda   ♥


 

Av Amanda - 4 maj 2011 18:55

Heiiheii!

Här kmr lite bilder.

Ska ju köpa ett nytt objektiv så jag vet att dem när

dem hoppar är inte är nått vidare bra! Men så är det ibland :)

                             

Tyvärr inte så många :// Men så ä det ;)


Puss & Kram

Amandääh

Av Amanda - 4 maj 2011 15:55

Heiiii!

Har inte den vamnliga datorn så det blir inga bilder än, ska fjäska med Affe som vanligt så löser det säg ;)

Räcker med att man säger till att han har den varje dag ;) Men han ä den bästa brorsan, ingety snack omsaken :) Bara att man kanske inte tkr det i alla lägen ;) lol...

Men orkar inte blogga men nu fick ni en liten update att jag lever  ;D

Yaya, puss & kram

Amandääh

:)

Av Amanda - 3 maj 2011 20:36

Lite bilder era små, ska snacka med Emmie om jag kan lägga upp bilder på henne & Mimmi! :) Så länge får ni dem här;

                                                 

Alla é inte supefina :)

Orkar inte blogga mer för idah!

Pussar & Kramar

Amandääh

:)

Av Amanda - 3 maj 2011 19:34

Heyhey!

Bilderna kmr som sagt inte idah heller, Affe hyar tagit datorn! ;Ooooo Har ju ingen egen, xD srry,

Bada i KAjsas utomhuspool idaa! KAllt typ men ändå inte! Emmie va med oxå!  Askul.

Ska fjäska med Affe o såå så löser det sig säkert ;) <3

Puss & Kram!

Amanda

Av Amanda - 2 maj 2011 15:56

Yyoo'

Börjar la snacka med en gång. Kmr srry inte bilderna idah heller ;( Himla synd, men har inte tid, ska iväg på hääääärlig hopplektion! Börjat fundera på sköthäst! Himla sugen asså <3 Men har inte rätt data o såå. Hyfast chilldag i skolan, bah att vi va ute & sprang på idrotten, men é ttyp lite förkyld så  jogga & gick, xD Duscha o så eter som vanligt. Vi hade typ en bok sen på ca 40 min som gick fort, gick till bamba, rast, matte efter det skulle vi ha språkval men va bah med 10min  för skulle till tandläkarn. Va typ bah där i knappt 10 min ^^ HEmma & sen ska jag till LERK som sagt för en hopplektion, grymt enligt mig!

Jaja

Puss & KRam

Amandääh'

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards