Amzzie

Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda - 24 maj 2011 19:02

sitter i min säng & lyssnar på goo musik, maggio (L) <3

ä det typ kontigt att halvt gråta, för en kille?

/amanda

Av Amanda - 24 maj 2011 18:25

Halllu?! (:

Srry blogga inte nåt igår, och inte så bra update från mig heller...

Temavecka, jag & Andrietta har bollsporter, såå himla kul faktiskt!   Orkar srry inte berätta om allt vi gjort iaf igår fotboll, vårt lag 5:a, idah på volley-handboll kom vi 1:a & imon innebandy & goball. Kmr nog inte bli så¨många inlägg denna v. ): srry, förresten fortsätter ridningen (;

Puss & kram från mig när jag är mer sugen & har tid (;

/amanda

Av Amanda - 22 maj 2011 10:01

Hey, ska på ikfmatch senare ida (yy' Kulkul, men vi hörees.


/amanda

x)

Av Amanda - 21 maj 2011 19:10

Haft askul todayy!

Var & red, hade Chester, blev ingen terräng för att det hade regnat & såå & vaa så himla blött, vi hade lirte bommar & cavaletti istället i manechen (stav) (: Det gick megabra tkr jag, bara tt Cester är såå tramsig. Väner man i på en volt & han ser i ögonvrån ngn som rider förbi blrjar han sparka x) Jag hade skrittat upp lixom, hade gjort jättefina skänkelvikningar o såå sen skulle jag vända in, så börja han sparka bakut, ! Va inte riktigt mää på det, men ramla trots allt inte av :) Såhär med båda benen x) Jaja <3  Förresten har vui fyra ggr kvar såå kmr få rida Billy & även ha terräng!! (: Kom hem, käka duscha, ringde Kajsa, hörde om vi skulle göra ngt, så de gjorde vi. Hon kom hit & vi åkte inlines ((: Sen när vi åkte träffa vi Timothy som skulle till Putte, vi hade tagit 1 x-tra varv, så kom dem o hörde om vi skulle gö' nååt. Vi åkte & tog av oss inlinesen för dem skulle till 'affärn' som va älvgodis (:   Det är ju sååå himla många backar,. Sen va vi där (:  Hade verkligen awesome, köpte typ ngn klänning igår oxåå (:  Satt verkligen asfint (;

Puss & Kram från miiig <3

Av Amanda - 20 maj 2011 18:48

Är i bilen, försöker komma fram i all trafik (; bloggar från mammas mobbe (: puss & kram (;

Av Amanda - 20 maj 2011 15:35

Heyyy!

Blev Lisse ändå (:

Yääy (:

Här kmrt lite bilder :)

  Ser mmongi ut me ändåå (:

                 Doris, va megabusii (:

  Neyy, jag stryper henne inte :S

                                        En massa random bilder :)

Puss & kram från miig (. Kanske kmr fler inlägg sen (:

Av Amanda - 20 maj 2011 07:07

   Heij! (=

Vakna, har sovit gått inatt (: Brukar i&försig gö dee  <3

Tror inte det blir ngn Maggio för mig ikvll :/ Sjukdom på g, men dock int för mig..

Jaja, ni som ska dit får ha så kul (=

Ska inte till stallet todayy,. Vet inte vad som händer mer faktiskt (;

Okeyy;

Kör på en dagens (;

smink - lathet, just concealer & mascara (;

humör - trött (: veckan ä ju ty äntligen slut! <3

Jaa här får ni en bild!

lol (:  inte riktigt färdig än, webbcamera bild :s Mina läppar ser konstiga ut med d ä dem inte (;



KRram & Puss (;

Amandääh

Av Amanda - 19 maj 2011 20:35

Hey, bilderna kmr ut imon  (:

Då hr jag mer tid (:

Kom tbx t mig imon!

/amanda

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards