Amzzie

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Amanda - 27 maj 2011 20:24

DAgens outfit;

tröjja - stadium

jeans - somewhere?

strumpor - newbody (; lol :)

Dagens smink - första dagen mä smink på länge, faktiskt stolt  , snabbis mä mascara & concealer (:

dagns humör -  glaaaaa'

dagns göra - chilla x1000

dagens bild som ni får här -

     Blev 2 ist  (:

Hoppas det ä okeyy, (:

Kameran hänger nog INTE mä imon ;// Så jag ber er, (  (; ) Förvänta er inget (:

Men ni får en bild oxåå på Billy, Nirwana & Charlie  :)

  Srry för lite suddig på Billy ;// Men, men han är supersöt ändåå (L)   Charlie   Nirwana



/amanda

Av Amanda - 27 maj 2011 20:19

HAhahahaha, på gott humööör kan jag säga. Vet inte vf men är ba d ni veet. 

Imon rida, dressyr tror jaa, md Billy Bus (L) Sötisen (:     Ska la chilla, titt apå tv, en go fredakväll (: Men ni får ha det, puss & kram

Amandaaaa'

Av Amanda - 27 maj 2011 17:20

HEy alla, ok nu ska jag börja blogga lite igen hoppas jag påå (: Jag & Kajsa va på Ranneberget & tog lite kort här kmr det, just for YOU! (: <3


                                                                                         


Alla är inte super men dem flesta (Yy'

Doris va förstås inte mä på berget (; Men tog den när hon busa med min handduk (:  Ha det bra alla!

Love yaaah!

Amandääh

(;;

Av Amanda - 27 maj 2011 12:44

HEysan (;      ä  mää KAjsa nuun :)

Inte hunnit blogga osv hoppas på mer update this week lixom (:              temavecka this week lixommm. Har ju haft bollsporter denna veckan _& KAjsa café, dem fick in mer än 7000 kr! Dem hade handlat in för 3000 nåt.(: Fatta bonus ! :D  Vi ligger och chilllar   gött, gött (:   Helg nuu, (:    Imon   blir det älskade Billy!  (: 

Puss & Kram

amandääh

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards