Amzzie

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Amanda - 19 maj 2011 20:35

Hey, bilderna kmr ut imon  (:

Då hr jag mer tid (:

Kom tbx t mig imon!

/amanda

Av Amanda - 19 maj 2011 16:07

Picsen  kmr later 8)

För sa grejja lite annat, (: Blev inte så mkt bilder sen i lördags.

Har oxå en på Doris, det ser ut som jag stryper henne men det gör jag inte ;) <3


/amandääh

Av Amanda - 19 maj 2011 15:38

Ska ladda över bilderna till bloggplatsen först, sen hamnar dem här (:


/amanda

Av Amanda - 19 maj 2011 15:02

Heyhey! (:

Skuuulan (: Okeyy helt okeyy, bara trött (:  Men rasterna vaa vi på snurrgungan som vi upptäckt ä kul (; Hahah så vi har asskojj (:  Men kan inte slå sista lektionen! Hahahhah, hade så jävla apkul! Okeyy det va jag Alicia, Matilda & Olivia. (: Jag & Alicia skickade lappar t varandra (: Sen hade jag satt upp en sån där "bulle" i mitt hår så nää lappen va sluut satte hon in lappen i den bullen x) Det gick inte att fåå ut den så jag fick ta ut den. Sen satte vi i Olivias toffs (: Hon kunde helle inte få ut den x) Jaaa, jag vet det låter inte ett dugg kul... (;  men sen såå satt vi o skrev massvis med grejjer t varandra (: Jag blev heltknallröd & fick till & med skratttårar! (: Av allt skrattande (x   Sen tyå sluta vii, gick med Andrietta hem. Men ä inte meää henne nuu (; hon skulle t xman & såå. Tänkte blogga lite, tänkte oxå lägga ut korten förhoppningsvis (:  Ett annat inlägg isf (:   Vet inte vaa som händer mer. (:


Rubriken stämmer verkligen! Fast i detta fallet blev jag superglad (: <3 Love yaa!


Dagens;

smink -  easy, concealer & mascara (:

humör - megaglad!

dagens göra - ladda upp bilderna (:

outfiten;

Linne (:

Jeans (:

Mina älskade ringar, som örhängen dåå (: Hahaha, det va la dää! (:


Puss & Kram

Amzzie    

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards