Amzzie

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Amanda - 17 maj 2011 20:59

Heyy, sitter i sängen med datan i knät nyduschad, älskar den känslan (Yy'


  (( gammal pic ;/ )

i skuulan idaau beöskte vi Arro & träffa de nya klasserna, va la kul  typ' (:

Gick runt lite & sen tillbax. (: Så inte så mkt mää det (: Men det va la kul   iaf. Sen hände det en massa grejjs x) Det blev typ bråk & some stuff like that ;/ DEt typ löste sig medans vi jobbade,   Asså vi fick sluta 25 min, tidigare än vad vi egentligen skulle! Ngn film vi skulle se på krånglade, & det var ändå inte så mkt att göra så vi fick gåå hem :) Gick med Andrietta, Timothy & Benne hem, jag o Andrietta skulle va sen (: Vi fb o såå kolla runt lite. (: Jag hade iaf kul  :)<3

Sen skulle hon iväg o rida. Gick la typ o chilla & såå, venne riktigt (:  Ska snart gå & lägga mig -.- Har huvvevärk :// Känns la sådär, men mår la typ bättre än förut om man bortser från huvudvärken (: Hahahh,, jaja, min daau typ, imon mää KAjsa tror jag (: Srry att korten inte kom idaau heller, men så äre ibland.

Puss & Kram från mig!


/amandääh  

Av Amanda - 17 maj 2011 16:02

Kanske inte blir så mkt inlägg idah, inte på humör.


/amanda

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards