Amzzie

Alla inlägg den 16 maj 2011

(:

Av Amanda - 16 maj 2011 20:40

Hii (:

Fått ännu en till som ska gästblogga hos mig! (: Happy <3

Okeyy, nu får ni  FRÅGA, FRÅGA, FRÅGA & FRÅGA Emmie & även Elin. ! Fråga dem ;)


http://emmieortendahl.blogg.se/ - Emmie   &   http://elegull.bloggplatsen.se/ - Elin

Fråga dem allt ni kan komma på!  <3  Emmie har ju häst & Elin tränar simning sjuktmkt! Fråga dem nåt runt de, såpklart gör dem en massa ndra grejjer oxå <3

Av Amanda - 16 maj 2011 18:15

Är med och tävlar på http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment om valfri märkesprodukt ;)

Av Amanda - 16 maj 2011 17:40

Tjoo'  :)

Okeyy, börjar redan från i lördags då ni nte fick ngn vidare update.. Okeyy va o red, min Billy :) (L) Älskar han,! Vi hade barbacka lektion & det gick super!! (L) Han är duuuuktig :) Hahaha, vi hoppade dåå förresten. Bilderna finns på kameran som inte finns i datorn :PP Orkat inte ladda upp... :( Kanske om ni har tur. Min morbror hade fyllt 25 i torsdags så vi åkte dit för att fira han lite. Han är kock så vi fick jättegoo mat! :) Mums ;) Stanna inte där megalänge för i skulle hem & kolla eurovisionfinalen för skojjsskull lixom, ändå rätt mysigt :D Tkr inte om Sveriges bidrag ngt vidare men vi kom ändå trea. Iaf så trodde jah vi hade en chans & vinna! På semin så hade vi fått flest röster ( Nej, jag är inget fán ) ;) Stör mig bara på att Sverige hade skrivit bidraget för vinnargrejjen, Sverige hade med 2 st i kören & ngn svenska hade gjort koreografin... Så var det 2 andra år oxåå . 2010 & 2009 , fråga mig inte hur jag  kmr ihåg. . :) Okeyy sönda' nuu dåå. Klubbtävlingen blev inställd. Syyyyyyyyynd! ): Blev megabesviken! för få anmälda... :( ¨Så inte så speciellt glad.. ;( Jaja, blev en slappedag. Låg & titta på film & tv med pappii :) Va megaslö... Somna nån timma oxxå .  Haahaahh lol :))  Mammii & Affe va på nån grejj. Förra sommarn var jag ju på ett läger i Mexico, en månad utan föräldrar. En deligation, 2 killar, 2 cheyor & en ledare. Detta lottas ut, så har man tur så kmr man meee. Mamma va i Italien nää hon va liten ;) Man får åka när man ä 11 inte annars. Sen finns det massa andra grejjer man oxxå kan åka påå. Så Affe va där med Mammii & lärde känna de andra lite bättre för han ska oxå iväg, till Tromsö, 45 NORR OM KIRUNA! :O Haaahha. Okeyy så det va dem på. Sen mös vi hela familjen när dem hade kommit hem & såå .


Måndaa' ( idahh )


hade sovmorron idaa', (yy' vi börja dock vid 09.15 ändååå ;) Hahaha.. :)  Okeyy, vi rtäffa våra temagrupper, jag & Andrietta har bollsporter, x) HAHAH.  Sen fick vi långrast hade verkligen awesome kul på rasterna idaau :) Vi hade lektionerna som vanliogt & spanskan va hyfsad iidauu faktiskt, vi fick reda hur "bra/duktiga" vi vaa, från vårt "prov"   Om man skulle fårr betyg (inte för & skryta) , fick MVG! Rätt nöjd, fast bara 116 / 130 så ä inte så nöjd däär, .

Sen va ja med Kajsa & Emmie, hade kul som vanligt, men venne va vi gjorde egentligen , x) Juste, Emmie ska ju gästblogga på miin blogg, så FRÅGA om det ä nåt ni vill veta!


KÄNNER DU ATT DU ÄR SUGEN PÅ ATT GÄSTBLOGGA PÅ MIN BLOGG? SKRIV EN KOMMENTAR x]  =)


Allt för mg, heiij

Puss & Kram

Amandääh =)

En bild Jag & Kajsa gjorde om lite förrut, Skara Sommarland, Sommarn  2007;


  HAhahaa, bilderna kmr nog intre idaau får see <3

// Amanda

Av Amanda - 16 maj 2011 16:46

HEjehj!

E med Emmie lite, hon ska gästblogga här på min blogg! ;) Kulkul!

Så passa på att fråga en massvis med frågor till henne, skulle uppskattas! Gå bara in på detta inlägg, klicka på kommentarer, o fyll gärna i ditt namn ;) Skriv din fråga :) Hon har en häst, (ponny) fråga henne lite om det kanske? Jaja, hoppas ni frågar en massa!

Längre inlägg kmr när jag ä hemma & Emmie har gått.. ;)) Hahaha, stackar'n

Puss & Kram

Amandääh  

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards