Amzzie

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Amanda - 6 maj 2011 23:17

Yoo' :))

Är i Malmö nu hos underbra Elin ;)) Varit på typ ett disc med hennes kompisar, va typ lite segt i börjar men efter typ en timme så blev det bättre. En av Elins kompisar blev typ sura & gick ut men vi gick & prata med henne. Sen palla inte vi gå in igen så vi gick till ICA (ligger alldeles bredvid) och köpte godis. Jag köpte en sån här Co-Co & en glass, det kostade 27 , lite onödig info baah. :))

Sen cykla vi o massa sånt o hade asakul :) Nu sitter vi i hennes sng & bloggar typ :) Känns lite som bloggen börjar bli lite bättre, men kanske har jag fel? Ni fårtyp inte ngra nya bilder, för har inte med mig grejjen som man laddar över kamerabilderna t datorn.

Puss & KRam iaf!

Amandääh

Av Amanda - 6 maj 2011 12:51

Heyhey!

På g, ska ner till Malmö & träffa mina underbara sysslingar!

Vi sticker snart, ska bara meddela att knakse inte blir ngt/inte så mkt bloggande under helgen!

Ska oxåå rekommendera (  ;) ) http://milenamalmros.blogg.se/ :) Om ni bläddrar ner, och klickar på en länk blev  jag "Dagens blogg" !

Himla happy! <3

Så är läget för mig.

HA DET!


AMandääh! 


Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards