Amzzie

Alla inlägg under april 2011

Av Amanda - 1 april 2011 14:34


 


Tagit döölång tid att ladda upp ;ooo

Av Amanda - 1 april 2011 13:12

Hej alla läsare! :) Tänkte berätta lite granna, xd. Igår var jag ju md Kajsa så vi tog lite bilder, som jag la ut igår. Det var dock inte alla vi tog. Sen var det träning o den var megarolig som vanligt! (L) Tack cheyorrrr!  Hann inte göra ett till inlägg.. mnen idah tog vi inte ut hästarna så det betydde lite x-tra sovmorgon, typ 10 min elle nåt :)  Idah i skollan såg vi åpå typ nån andravärldskrigsfilm om typ den hemska Hitler ;//  Om typ koncentrationslägren och gaskammaren och liken :/ Sen fortsatte vi se på typ ensam hemma som vi började titta på men inte han se klart på .. Sen gick jag hem :) Nu sitter jag med musik o bloggar o så :)  Kanske ska hem till andrietta sen för hennes pappa fyller år :D  Ska göra en grej som Emmie  http://emmieortendahl.blogg.se/?tmp=16200159   gjort.



DAGENS VILL HA:  Vill ha ny väska! (L)
DAGENS KLÄDSEL: Jeggings typ, grönt linne, tröjja, o strumpor :)
DAGENS FRISYR: I skolan: Utsläppt med en massa hårnålar (L)
DAGENS LÅT: On The Floor, Jennifer Lopez ft. Pitbull, GrYM (L)
DAGENS PLANER: Kanske hem till, Andrietta. Hoppas det händer nåt oväntat :)
DAGENS SAKNAD: JAdu, :)
DAGENS DUMMASTE: Dagisfröknen, hon va inte snäll idahh ;ooo
DAGENS MISSLYCKANDE: Kmr inte på ngt men det finns säkert en massa saker.
DAGENS DROG: Sakning, kan man droga dt ?
DAGENS KÖP: Inte köpt nåt idag.
DAGENS GODIS: Har inte käkat nån än  (godis) ;)
DAGENS HUMÖR:  Glad o lite trött. Förväntansfull ;ooo
DAGENS CITAT:  Vet inte om jag ska skriva dt här ?
DAGENS ROLIGASTE: "Pussade dem verkligen varann" ,, En riktigt förvånad Andrietta (L)
 
 
Har inte nån nyy bild typ , ni kan få en gammal :) 
 
 
     
 
Åhh ney jag pussar mig inte på armen ;ooo
 
Puss& KRam  , kmr kanske bilder sen :)

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards