Amzzie

Alla inlägg under april 2011

Av Amanda - 26 april 2011 16:43

Hejj, ska dra till träning som slutar 19.30 så inte säkert att jag hinner blogga.. ;)

Inga nya bilder, tkr jag borde ta mig tid till det ngn dag men ngn AWSOME friend o gå ut i skogen o fota lite, låter AMAZING tkr jag  ;) Ta med oss fika/picnick elr nåt.

Förresten, sista träningen för denna terminen. Skönt ändå :) Kan man köra på hästarna fullt ut! Kanske ska till LERK på söndag hoppas jag för jag vill se Nellie Berntsson http://nellieberntsson.blogg.se & Emma-Nellie Örtendahl http://emmieortendahl.blogg.se/ hoppa. Emmie tror jag ska hoppa 1m, vet inte med NEllie ;)) Kanske boring o va där själv, men kanske Kajsa vill följa med ;)

Ska bara snacka med Emmie o när det börjar o så ;)  Jaja, på lördag tror jag det é barbackalektion, ;) Kuuuul! ;))


OM NELLIE BERNTSSON ((http://nellieberntsson.blogg.se/ )) SER DETTA, NÄR BÖRJAR DET & VILKEN HÄST SKA DU HOPPA MED + VILKEN HÖJD? (L)


JAja, allt för mig ;)   PUSS & KRAM



// Amzzie

(:

Av Amanda - 26 april 2011 07:30

Heeij! (:

Sticker till skolan nuue, (; Riktigt gött och härligt påsklov! Kanskegt kort, elr va'tkr nii? :) jaja, typ 8 veckor till sommalovet  (: Jaja, hejdå :)


Inte hunnit ladda öer nya bilder & har inte så nya typ :)


Hejdåååå!


//Amzzie

(:

Av Amanda - 25 april 2011 16:42

hej, ska snart käka midda' elr snart o snart .. Blir iaf köttfärskbiffar med megagod pastasallad, vi ska sitta uteo  äääääta  ;) Gott, gott :)


Ha det så bra (L)


Amzzie   

Av Amanda - 25 april 2011 14:05

Heii,sry, har inte bloggat pålänge, det har ju varit påsk, men jag lever fortfarandee ;) xD . Okey, i tordags kanske e va en litenupdate men vi hade yp gäster.

I frdags skulle van åkatill farmor o käka frukost hos henne (  :)  ) så vi åkte vid 10. Mina kusiner va oxådär o viu gjorde lite grejjs. Sen åkte vi hem vid 16.30 då våra kusiner följde med dm hade vår nya grill :D Dem åkte la vid 19.30 typ  ;) Så det va den dagen.. :)  På lördagen gick jag upp 09.00 :ooo Vi åpkte in til stan o skulle köpa skor Men dem jag ville ha fanns inte i min storlek. Så vi åker o köper ngn annan gång.  Sen skulle jag &  CISV en förening jag är med i gåen parad upp lver avenyn till liseberg ;) Alla hade blå hattar på sig o vi var flera 100 människor, ascoolt. Sen påskmidda'

Igår va det typ samma er bara påskmidda' hos mormo' o morfa' ;) kulkul. Superfint väder ;)

Förresten igår va jag med Timothy & Benne oxå :DD


Byeeran Amzzie ;)


Tyvärr inga nya bilder :/


 


Kika gärna på bloggarna :D



http://nellieberntsson.blogg.se/ -

http://emmieortendahl.blogg.se/ -

http://elegull.bloggplatsen.se/ -

http://emmakarlssonz.blogg.se/ -


// Amzzie :)

=)

Av Amanda - 22 april 2011 20:11

Börjar berätta om idag, åkte t farmor o käka frukost o typ luch o så, mia kusiner a dä.  Sen vid 16.30 åkte vi hemdå mina kusiner kom ed oss hem dåå, nu ska ja se på film, hejdå!

Glad påsk!


//amzzie (L)

Av Amanda - 21 april 2011 21:58

Hej käkat middag o så, "gästerna" är fortfarade här, kul  :) Kan inte blogga mer, ska va liote socil, kanske boggar mer när dem har gått elr imon! :)


Puss&Kram   


// Amzzie

Av Amanda - 21 april 2011 14:26

Dagens outfit är today;


T-shirt - Nån affär i Mexico

Jeggings - Kappahl

Kofta - GinaTricot :)



  lol, laugh out loud, xD       Va gör jag m läpparna? :ss     Drogad ?          

      

Av Amanda - 21 april 2011 14:23

Här km rlite bilder på min sociala katt Doris, och lite bilder på miig ;)


                          Doris svans som va elektrisk ;)            


// Amzzie ;)

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Ovido - Quiz & Flashcards