Amzzie

Alla inlägg den 30 april 2011

(:

Av Amanda - 30 april 2011 23:45

Bloggar inte mer för idag, natti! <3


// AMzzie  

Av Amanda - 30 april 2011 20:00

Meeed Andrietta nuue! Kulkul, party som vanligt, men

ni får ha det så bra.

Puss & KRam


// Amanda & Andrietta 

  Lol


Ett tag sen ;)

:)

Av Amanda - 30 april 2011 19:09

Heihei!

Käkat som sagt, vilar lite, sen ska man träff Andrietta o dem igen. Blir godis o kanske film, vi får la see.  Party som förra gången!

      Party, party med Andrietta! (L)

Härliga minnen, till så ska det låta!


Jaja, siktar komma med på "topplistan" över inlägg idah, o såklart vill jag blogga för er, hoppas ni uppskattar det ;)


Puss & Kram


// Amanda   

Av Amanda - 30 april 2011 19:00

Heihei!

Käkat nuue, pastasallad & grillat med go såås!

Have a nice "valborg" ;)

Pussar & Kramar! (L)


// Amzzie

(L)

Av Amanda - 30 april 2011 17:03

Heihei!

Ska ju snart käka m Andrietta & hennes familj, ska fråga henne hur det gick för henne på hennes hopptävling. Tyvärr kmr inte bilderna, kanske ikväll. orkar inte ladda över dem, ska snart träffa dem even if they just live on the other side of the street, xD Skitsam ;) Har ni tur så vill Andrietta vah med o ladda över dem ;) Ska försöka göra en liten film o så like that,. Det är så mkt lättare att skapa ett youtube-konto än att ladda över dem direkt till bloggplatsen. Är dock inte så sugen på de men vah gör man inte för bloggen?! :oo ;) Så får la tänka på saken! kommentera rejält nuue, tre underbara människor gör det! Superglad för nåt! :)

Men ni får ha en grym valborg så hörs vi säkert imon, hoppas jag, !

Ni når mig på mobilen om det skulle va nåt.


Puss & Kram 


// Amanda


        

            


Hahahaa, puss & kram


Amanda

Av Amanda - 30 april 2011 13:35

Hejhej!

Superglad! (L)

Var o red idaah, vi  hade voltige. Först hade vi grunndsitsen. Sen gjorde vi jorden runt i skritt och galopp. Sen så red vi två, jag o Kajsa red tsm. Askul! (Yy'  Så himla fint väder asså! Hur kan jag sitta inne, :// Men kom in nyss för att blogga för er! Ni är ju amazing! Hade verkligen kul idah dååe! Sammanfattning! ;) Tog ett par kort, men orkar srry inte ladda över dem nuue. :/ Hemskt ledsen. Förresten vi hade voltigen på Figaro. (L) Han var så duktig så! :) Det är ju Svealandcup denna helgen på Lerk så stanna o titta lite. Vi träffa Anna som sa att hennes häst Fredrik skulle hoppa, Victoria Tollesson som red. (L) Fidde var tyvärr inte på humör så han vägra två ggr, så dem fick inte fortsätta, synd :// Men ibland blir det såå. Jaja, sen åkte vi hem o så. Har duschat o fixat mig så senare ikväll väntar en härlig kvällmed Denholm's. Grillning m dem ;) Kulkul!


Dagens outfit:

Linne - Brasilien

Shorts ( stav ) - Stadium

Solbrillor- Vann dem ngnstans så venne ;)


 

Dagens smink, xd :

Puder, concealer o mascara, rätt så naturligt ;) (L) :PP


Har ni tur så orkar jag ladda över bilderna ;)


Puss & Kram


// Amanda

(:

Av Amanda - 30 april 2011 10:30

Är i stallet o ska titta på Nellie http://nellieberntsson.blogg.se/index.html och Emmie http://emmieortendahl.blogg.se/?tmp=16200159, hoppas på ett hej till Nellie ;) Hahaha <3

See yaah later! <3


// Amanda

Mee

Av Amanda - 30 april 2011 10:15

Riider!

Mee now..

Puss & kram !


   //Amzzie <3

Presentation ♥


Heyhey!
Kul att du har hittat hit! Jag är en lycklig hästintresserad tjej på 13 år vid namn Amanda!
Undrar du mer? Lämna en kommentar elr gå in på presentation!

Kontakta mig? ♥

Kontakta mig?

Gör d på amandarussin@hotmail.com . ♥

 

VIKTIGT! ♥

Inga bilder får tas utan tillåtelse av MIG ! VIKTIGT !

Länkar, titta! ♥

Fråga mig om du vill! ♥

19 besvarade frågor

Rösta! ♥

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 26-30 år
 31-35 år
 36-40 år
 41-45 år
 äldre än 45 år
 yngre än 10 år

Gästbok ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år ♥

Sök i bloggen om du vill ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥

Translate ♥

Klockan ♥

Hur många dar? ♥

Hur många besökare? ♥

Hur mycket är bloggen värd? ♥


Skapa flashcards